Re: Een bloemenmeisje.
Wauw!!!!!!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een bloemenmeisje.
Gaaf hoor!! 
wat mooi is dit zeg
dit is een van de flower fairies als ik het goed heb
en zoals Madame Gâteau zei :
Ik denk dat de taart zonder het randje om de schildering heen ook erg mooi geweest zou zijn...
Allereerst bedankt voor de leuke reactie.
Ik weet niet of het een van de flower fairies is. Ik vond het plaatje toen ik via google naar bloemetjes-achtergronden zocht. Maar bedankt voor de tip want dan ga ik daar ook eens naar zoeken.
Wat de blaadjesrand betreft: Ik heb de schildering gemaakt op een lapje fondant en naderhand rond uitgesneden. Als je dan de schildering op de taart legt zie je een gesneden rand. Dat vind ik niet netjes en dus heb ik het afgewerkt met een rand van blaadjes.
Om dezelfde kleuren te krijgen als op de schildering heb ik wel elk blaadje en bloempje apart geverfd en naderhand pas opgeplakt.
owwww wat lief en prachtig geschilderd zeg,wou dat ik dat ook kon 
owwww wat lief en prachtig geschilderd zeg,wou dat ik dat ook kon

Ohhhh wat is deze mooi, ik ben helemaal verliefd op dit taartje, prachtig geschilderd, super gedaan!!!!!
Ohhhh wat is deze mooi, ik ben helemaal verliefd op dit taartje, prachtig geschilderd, super gedaan!!!!!
Wat een leuk onderschrift heb jij zeg!
en nog bedankt voor je fijne reactie.
Wat een leuk resultaat!! 
Als je schoonzusje hem niet wilt hebben, mag je hem wel aan mij geven hoor
Hij is errug leuk!
Wat een lief plaatje en mooi geschilderd zeg!
Ik denk dat dit een flower fairy
Is inderdaad.Dat zijn ook altijd zulke schattige plaatjes. 
heel mooi geschilderd!!!!!
echt super geweldig!
zoiets wil ik ook echt een keer proberen, maar wat ik me dan afvraag, moet je hier voor al een beetje kunnen tekenen? ik heb niet bepaald een tekenknobbel
daarom ben ik er nooit aan begonnen..
Als je schoonzusje hem niet wilt hebben, mag je hem wel aan mij geven hoor
Hij is errug leuk!
.Nou ze was er heel erg blij mee en had er ook een beetje moeite mee om hem aan te snijden. Dat heb ik dus maar gedaan. Ik vind mooie taarten maken leuk, maar ze zijn wel om op te eten hoor

echt super geweldig!
zoiets wil ik ook echt een keer proberen, maar wat ik me dan afvraag, moet je hier voor al een beetje kunnen tekenen? ik heb niet bepaald een tekenknobbeldaarom ben ik er nooit aan begonnen..
Omdat ik deze tekening voor een groot deel zelf heb moeten tekenen was het handig dat ik altijd al graag plaatjes(na-)getekend heb, maar misschien is er iemand die een techniek kent die het een stuk gemakkelijker maakt?
Je zou het eens kunnen vragen bij de topic: vraag en aanbod.
Succes
en niet opgeven hoor want het is heel leuk om te doen en de ontvangers vinden het ook heel leuk om te krijgen. 
Ik vind m GE-WEL-DIG!!!
Zo'n mooi plaatje maar vooral mooi nageschilderd!!!
Echt ongelofelijk!
En wat betreft t randje... dat vindik juist héél mooi erbij
Groetjes!
Heel erg mooi!
Prachtig!! Ik vind het zo knap wanneer mensen zo goed kunnen tekenen/schilderen.
Helemaal top!

Wow, prachtig! Ik ben met gewoon potlood al een ramp wat tekenen betreft, dus op marsepein of fondant wordt 't helemaal niks!
Super mooi! 
Bedankt allemaal weer
Het begint alweer te kriebelen en het volgende plaatje heb ik al weer klaarliggen. Nu nog de gelegenheid bedenken om een taart te maken

superleuk!! Mooi geschildert. 
Ik vind m GE-WEL-DIG!!!
Zo'n mooi plaatje maar vooral mooi nageschilderd!!!
Echt ongelofelijk!
En wat betreft t randje... dat vindik juist héél mooi erbij![]()
Groetjes!
Dank je. Leuk al die verschillende meningen over het randje!

Wauw! wat ontzettend gaaf zeg!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een bloemenmeisje.