Re: FEEDBACK De moeilijkste taart ooit
Wat knap dat je dit kunt met zo een groot verdriet in je hart
Mijn petje af Veel sterkte voor jullie allemaal
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » FEEDBACK De moeilijkste taart ooit
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat knap dat je dit kunt met zo een groot verdriet in je hart
Mijn petje af Veel sterkte voor jullie allemaal
Lieve Chris,
Heel veel sterkte met het groot verlies van je zoon; het is ontzettend moeilijk, maar je moet toch door voor jezelf en je familie.
Het zou wel voor je een opluchting zijn om over je gevoelens te schrijven in het rubriek "een babbel na het bakken".
Nog eens heel veel sterkte.
Atena
Ik wil je heel veel sterkte wensen bij dit moeilijke verlies.
Wat een prachtig gebaar naar je zoon, ik snap dat je dit graag zelf wilde doen.
Het is een prachtige taart geworden.
Wat een aangrijpende taart.
Heel veel sterkte de komende, loodzware tijd.
Het is mooi om de herinnering aan je zoon levend te houden door in zijn interesses verder te gaan.
Het is een prachtige taart.
Wat geweldig dapper moet je zijn, om deze gave taart voor die gelegenheid te hebben kunnen maken!
Wat goed dat je zo zijn vrienden de gelegenheid hebt gegeven om afscheid te nemen.
Heel veel sterkte, liefde en moed gewenst bij het gemis van je zoon.
Stil van.... Jeetje.... Echt een prachtige taart!
Veel sterkte!
Ik zit hier met tranen in de ogen.... Je eigen kind verliezen is toch wel je allerergste nachtmerrie.... Wat ben je sterk dat je dit zo mooi hebt kunnen maken, en wat mooi dat zijn vrienden zo toch nog afscheid konden nemen... Ik wens je heeeeeeeel erg veel sterkte toe!!!
Héél hard bedankt voor jullie medeleven. Atena na jou reactie besefte ik dat jullie idd recht hebben op wat uitleg vandaar dat ik dit topic opende http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=183196
Naar aanleiding van je andere topic kwam ik even naar de taart kijken. hij is gewoon echt mooi Chris!
Ik heb diep respect dat je zo iets moois voor je zoon zijn afscheid kunt hebben maken ondanks dat het je heel moeilijk moet zijn gevallen denk ik. ik kan me niet voorstellen wat er door je hoofd moet zijn gegaan toen je de taart maakte. Dikke knuffel
Wat een heftig verhaal. Zoals al eerder gezegd, is het verlies van een kind het moeilijkste wat een moeder kan overkomen. Ik vind het zo knap dat je dit dan toch nog hebt kunnen doen. Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verdere verwerken van het verdriet.
Afscheid moeten nemen van je kind... moet er niet aan denken. Vind het heel erg knap dat je dit hebt kunnen presteren onder deze omstandigheden. De taart is prachtig!
Heel veel sterkte. Hopelijk kijkt hij over je schouder mee. Knuf!
Lieve Chris,
héél veel sterkte en kracht om te leren leven met het verlies van je zoon. Natuurlijk ook voor je dochter en alle andere dierbaren.
Een kaarsje brandt hier.
Jacqueline
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » FEEDBACK De moeilijkste taart ooit