Onderwerp: welke vulling onder op
Ik wil graag twee vullingen gebruiken in de taart. één hazelnoot pasta en de ander slagroom...Welk van de twee vullingen kan ik het beste onder op doen? Wie kan mij daar in een tip geven.
Alvast heel erg bedankt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » welke vulling onder op
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil graag twee vullingen gebruiken in de taart. één hazelnoot pasta en de ander slagroom...Welk van de twee vullingen kan ik het beste onder op doen? Wie kan mij daar in een tip geven.
Alvast heel erg bedankt.
Hoe bedoel je de vulling met hazelnootpasta, is dit met botercreme?
Ik zelf doe altijd de zwaarste vulling onderop dus ik denk ik dit geval dat je de slagroomvulling bovenop moet doen en de hazelnootpasta onderop. Dit is mijn mening hoor dus misschien zijn er anderen die het weer anders doen
succes miranda
ik zou het ook zo doen
en ik ook....
Ik zou de hazelnootpasta onderop doen. Die is "lastiger" om te smeren en als je dan al een vulling onderop hebt, heb je kans op verschuiven en uitlopen door ta hard te drukken/ smeren.
Bedankt voor het mee denken. Ik heb inderdaad de hazelnoot pasta onder op gedaan. Dit omdat de slagroom niet heel stijf werd. ( zelf maken van geitenmelk) Ik was bang dat het er tussen uit zou lopen. Zo is het wel goed gelukt! En iedereen heeft er van genoten.
nogmaals bedankt voor het mee denken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » welke vulling onder op