1

Onderwerp: Bruine beer in het Blauwe huis

Voor mijn nichtje die 2 jaar werd mocht ik de taarten maken, de vraag was Hello Kitty, die had ik gemaakt maar ze is ook gek van bruine beer en het blauwe huis. Dus dat leek me leuk om die na te maken. Vond het erg leuk en zei herkende ze allemaal, dus dat vond ik geweldig. Heerlijk dat gezichtje van dat grietje. Dit was echt genietenhttp://1.media.hyves-static.net/1465055536/6/8kko/0/img1465055536.jpeg

2

Re: Bruine beer in het Blauwe huis

Super!!!!!

3

Die is leuk zeg! Ik kijk het al lang niet meer (oudste is al 14) en ik herken ze ook, hoewel ik de naam niet meer kan noemen ;-)

Heel mooi gedaan!

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

Wow wat gaaf! Hier ook een fan ( nou ja, dochter van 4 dan! :D )

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

5

echt zo geweldig,waar woon je eigenlijk,idee voor een boetseer workshop :thumb:

6

Dank jullie wel. Maar een boetseerworkshop bianca dat doen ik niet hoor.  :s Bedankt voor het compliment maar daar ben ik nog lang niet goed genoeg voor hoor :o , moet ik eerst nog maar een paar jaar voor oefenen. En hellevoetsluis en Wieringerwerf ligt ook wel erg ver bijelkaar uit de buurt hoor. Maar super bedankt voor je compliment.

7

Helemaal geweldig!

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

8

Ik kan me voorstellen dat je nichtje hartstikke gelukkig is met zo'n geweldig mooie taart.
Echt superleuk met al die herkenbare details.

:thumb:

Taartalataaaaaaaaaaaaaa