26

Re: (TIP) low budget poedersuiker

Ken je niet toevallig iemand met een pasje van de sligro of macro?
Dan kun je poedersuiker/suikerbakkerspoeder heel goedkoop inslaan. En je hebt gelijk 5/10 kilo dus kun je even vooruit!

Liefs, Zanoni

Hoi,

Je kunt ook een dagpas halen bij de makro.

28

Bij de AH is de gilse poedersuiker deze week in de aanbieding voor 0,58 cent. De poedersuiker zit in zo'n koker

29

0,58 is volgens mij de normale prijs hoor... ;)

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

30

Bedankt voor de tip! Ook handig als de poedersuiker op is en de winkels gesloten zijn!

Vorig jaar verkocht de AH de overgebleven bussen poedersuiker voor 10 cent per stuk.....

31

annick67 schreef:

Let wel op: poedersuiker is niet hetzelfde als suikerbakkerspoeder. Aan de laatste zijn (juist) enkele andere ingrediënten (o.a. geen zetmeel en nog fijnere structuur).

In mijn strooibus Van Gilse poedersuiker zit E341 oftewel calciumfosfaat als antiklontermiddel, geen zetmeel. In mijn zak FunCakes suikerbakkerspoeder zit gedroogde glucosesiroop.

Of het fijner is, vindt ik lastig te zeggen. Zal het nog eens goed vergelijken. Wel een duidelijk verschil is dat de suikerbakkerspoeder toch behoorlijk klontert, dus het is niet echt lekker strooibaar. De klontjes zijn wel zacht, ze zeeft ze zo kapot en als je het ergens doormixt is het ook geen enkel probleem.

32

SugaHolic schreef:

Wel een duidelijk verschil is dat de suikerbakkerspoeder toch behoorlijk klontert, dus het is niet echt lekker strooibaar. De klontjes zijn wel zacht, ze zeeft ze zo kapot en als je het ergens doormixt is het ook geen enkel probleem.

Ik zeef mijn suikerbakkerspoeder áltijd zodat ik het risico op klontjes niet heb. Makkelijk zat want ik zeef het per kilo: zo gedaan en zo grijp ik nooit mis.

Heb, ook zonder zeven, nog nooit gemerkt dat het 'niet echt lekker strooibaar is'. Geen strooiproblemen....  :)

33

chocotoetje schreef:

Ik dacht 0,69.......... maar heb even op AH.nl gekeken en daar staat 0,87! Nu weet ik niet of de prijs hoger is wanneer je online boodschappen doe. Bij de EM-Te hier is de poedersuiker 0,69, als deze ook niet duurder is geworden.
@saskia: een dagpas? hoe werkt dit dan?

Esther68 schreef:
chocotoetje schreef:

Ik dacht 0,69.......... maar heb even op AH.nl gekeken en daar staat 0,87! Nu weet ik niet of de prijs hoger is wanneer je online boodschappen doe. Bij de EM-Te hier is de poedersuiker 0,69, als deze ook niet duurder is geworden.
@saskia: een dagpas? hoe werkt dit dan?

Hoi,

Kijk even op deze site en dan zie je de voorwaarden. Ook dus voor mensen met geen KvK inschrijving:
http://www.makro.nl/public/nl-makro/mak … -aanvragen

35

Ter info: voor de kilo suikerbakkerspoeder betaalde ik bij de Makro EUR 2,35 (ex. 6% BTW).