1

Onderwerp: Mix bewaren

Lieve medebaksters,

Na een tijdje tevergeefs zoeken op het forrum plaats ik dit bericht. Mocht er toch ergens een bericht over zijn mijn excuses.

Waar bewaren jullie de biscuitmix in? Ik heb een grote bak nodig maar kan die niet zo 1 2 3 vinden. Nu leek me dit wel wat maar die is niet luchtdicht. Zou dat een probleem zijn? Ik koop de mix in zakken van 20 kilo dus wil deze graag verdelen in 2 of 3 bakken en niet in 20.

Bedankt voor het meedenken.

http://www.ikea.com/nl/nl/images/products/sortera-afvalbak-met-deksel__20659_PE105805_S4.jpg

2

Re: Mix bewaren

Volgens mij zijn er wel dames die deze bakken ( van IKEA ? ) gebruiken . Zelf gebruik ik zo'n witte ton met rode draaideksel . Heb ik ooit gekocht bij Welkoop en zijn er in verschillende maten én luchtdicht .

Carpe Diem !

3 Laatst bewerkt door Carien (28-01-2012 21:30)

:Y er moet ergens zo'n topic zijn (had ik geopend ;) ).

Bij de 20kg-verbruikers stonden de bovenstaande bakken met stip op 1 :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb me suf gezocht naar grote luchtdichte tonnen maar ben idd niet bij de welkoop/boerenbond geweest.

Dat toppic heb ik dus niet gevonden. Als je het vindt wil ik het graag lezen. Dan ga ik ervan uit dat het niet luchtdicht bewaard hoeft te blijven.

5

Ik heb gewoon grote plastic kist bij de action gehaald. Daar doe ik de zak bisquit mix in en deksel erop en klaar.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

6

Bij tuincentra kun je ook eens kijken bij de afdeling huisdieren: daar heb je tonnen/emmers voor honden-en kattenvoer, die luchtdicht zijn!

7

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=160801

lastig om terug te vinden idd ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

9

Wederom bedankt allen.

@Marianne, dit heeft toch niks met taartdecoratie te maken?
@ Carien, ik ga eens ff lezen