Re: Dooptaart met 3-D hand "Parel in God's hand"
ik heb gisteren lopen denken, om zo iets een keer te maken... je hebt de Hand heel mooi gemaakt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dooptaart met 3-D hand "Parel in God's hand"
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik heb gisteren lopen denken, om zo iets een keer te maken... je hebt de Hand heel mooi gemaakt!
Zo echt mooi, en geweldig geboetseerd zeg.
Hier nog iemand die het liedje van voor naar achter en van achter naar voren kent 
Echt PRACHTIG uitgebeeld!!!!
Ik ga hem zeker onthouden!!!
een prachtig idee,en die hand is net écht
mijn metekindje zal binnen enkele maanden gedoopt worden,ik vrees dat ik nog véél zal moeten oefenen vooralleer ik zoiets kan boetseren 
een prachtig idee,en die hand is net écht ....,ik vrees dat ik nog véél zal moeten oefenen vooralleer ik zoiets kan boetseren
Heidi:
Gewoon gaan proberen. Ik heb echt maanden met het idee gelopen en durfde niet te boetseren. Wilde serieus een mold van een hand gaan maken...maar ben op een gegeven moment gaan zitten met het idee: "ik heb niks te verliezen". Mijn eigen hand als voorbeeld erbij en gewoon gaan...
Binnen een half uur had ik een hand van marsepein (waarvan ik wist dat die nooit op de taart kon komen, omdat dat niet voldoende uithard) En een half uur later had ik er een van fondant met tylose
Het ging gewoon... Ik was echt verbaast van mezelf.
Wel goed gesteund laten drogen, minstens een week...zo groot.
Veel succes!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dooptaart met 3-D hand "Parel in God's hand"