26

Re: Voor mijn vriendinnetje...

Wauw, ik vind je taarten allebei prachtig. De eerste is zo mooi, echt heel chique maar die ganachetaart, omg hoe heb je die nou zo mooi strak gekregen.
Ik krijg die van mij nooit zo mooi glad. Wat is jouw gouden tip?

27

Je eerste is echt heel mooi, veruit de favoriet, de tweede is ook mooi daar niet van, maar toch......... :)

28

en hoe heb je dat zilver gedaan?
ben niet nieuwsgierig hoor... ;)  :D

groetjes yvon

Oh, sorry Yvonne, helemaal over het hoofd gezien. Ik heb grijze fondant gebruikt en met zilver dust en alcohol geverfd. Volgens mij had ik deze dust: http://www.deleukstetaartenshop.nl/glan … -3273.html

@Angelina; ik vul de taart met chocolademousse. Dit doe ik als hij nog niet helemaal stijf is (wel al een heel eind!) en met die mousse smeer ik ook mijn taart af. Dit kun je net als BC gewoon na het opstijven met een heet mes helemaal glad maken en daarna gewoon de ganache gieten.

30

Hele mooie taarten!!!! Leuk idee ook met dan ponsen, heb laatst wel een keer een taart met 2 kleuren bekleed maar was er best rot werk. ook met smoothen gaat het toch verschuiven!!

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

31

mooi!  :Y

32

Gave taarten! :thumb:

En die ganachetaart lijkt me echt veel te lekker. :9

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

33

Iris Zijlstra schreef:

Oh, sorry Yvonne, helemaal over het hoofd gezien. Ik heb grijze fondant gebruikt en met zilver dust en alcohol geverfd. Volgens mij had ik deze dust: http://www.deleukstetaartenshop.nl/glan … -3273.html

@Angelina; ik vul de taart met chocolademousse. Dit doe ik als hij nog niet helemaal stijf is (wel al een heel eind!) en met die mousse smeer ik ook mijn taart af. Dit kun je net als BC gewoon na het opstijven met een heet mes helemaal glad maken en daarna gewoon de ganache gieten.

Thanx!! :thumb:

groetjes yvon

Ja ze zijn beide top!  :thumb:

Groetjes Romee,
Weer begonnen, net even anders!

35

Iris Zijlstra schreef:

Oh dank je wel voor de tip. Die ga ik zeker onthouden. Ik smeer nl altijd af met botercreme en als je pech hebt dan zakt de ganache erlangs af en dan schijnt de botercreme door. Ik zal het de volgende keer ook eens zo proberen. Dank je wel :thumb: