1

Onderwerp: Hoe maak je gemakkelijke zebra print cupcakes?

Ik ben vrij nieuw in de wereld van cupcakes maar vind het wel super! Mijn zoontje gaat as maandag naar de Zebra groep van zijn kinderdagverblijf en ik wil cupcakes trakteren.

Maar hoe maak ik makkelijke zebra print cupcakes (voor een beginner zoals ik  ;) )

PS en wat heb je allemaal nodig wanneer je start?

2

Re: Hoe maak je gemakkelijke zebra print cupcakes?

Als je met een mesje een beetje 'random' zwarte strookjes snijd en die bovenop de witte fondant legt en dan nog een beetje verder uitrollen en voila :)

Smart critiques, Stupid creates

3

Bedankt! Dus je bedoelt witte fondant rondje onderop, dan van zwarte fondant random stroken snijden en dan op het witte rondje plakken met creme/water of erin rollen?

Zou het ook kunnen met zwarte eetstiften of zo? Dan hoef ik geen zwarte fondant te kopen, denk namelijk niet dat ik die veel ga gebruiken.

4

zwarte stift zou ik als ik jou was niet doen krijg je niet zo een heel mooi effect gaan. Ik zou proberen eerst de fondant voor een gedeelte uit te rollen dan de strepen en verder uitrollen ... en ander moet je even op youtube kijken en zoeken op fondant zebra krijg je een heleboel resultaten !

Smart critiques, Stupid creates

5

Oh, dank je. Goede tip!

6

Met een stift ben je wel heel erg lang bezig en ik weet niet of dat voldoende dekt op grote oppervlakken.

Misschien kun je 15 euro investeren in een setje kleurstoffen waar ook zwart in zit. Dan maak je zelf zwarte fondant en volg je verder de tips van Martjan.

En heb je meteen kleurtjes voor alle volgende projecten.  :P

7

Of de Zebra Sugar Sheets van Wilton gebruiken..... rondje uitsnijden, op plakje/rondje fondant/marsepein leggen en kláár is de Zebra!  :D

8

Ik zal er eens naar kijken! MOrgen aan de slag! Zal proberen een foto na afloop te plaatsen

9

Bij xenos hebben ze goedkope zwarte fondant. Tis heel makkelijk, idd gewoon wat reepjes uitsnijden en op een wit rondje leggen, als ze niet plakken heel klein beetje water erop.

Hoeveel domme blondjes heb je nodig om 1 chocoladetaart te maken?
25. 1 voor het deeg  en 24 om de m&m's te pellen. :)

10

Thanks! Goede naam heb je!