Re: mag het nog?
Enig! wat ontzettend lieve, strakke taarten!
www.label6.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mag het nog?
Enig! wat ontzettend lieve, strakke taarten!
Oh wauww die zijn lief zeg.
Van mij mag je altijd!!!
Een betere promotie kun je je niet wensen...: mooie taarten en aparte uitstekers!
Dat wil ik wel elke week zien..... 
Waaaaaanzinnig mooi!!!!! Ze zijn echt super gemaakt en die bovenste lijkt wel afgewerkt met kant, zo fijntjes zijn die bloemen, mooooi!!!!!
Super lief! Blij dat je deze geplaatst hebt hoor 
wat een schatjes!
Wow! Wat zijn ze prachtig zeg!!
Beide heel mooi en de kleuren zijn ook
!
Hoi bien,
Wat zijn ze mooi! Ik weet nog goed dat je dat bankstel had gemaakt met de beertjes (in een ver verleden
) en dat ik die zo geweldig vond. Wat grappig hoe deze qua stijl helemaal anders zijn. Ik vind die bloemen bij de hertjes heel erg mooi. Hoe heb je die gemaakt? Van icing of met fondant?
Ik heb het al gezien, met die geweldige mallen van First Impressions. Hahaha, ik had het kunnen weten, natuurlijk te koop bij jou. Je site ziet er echt super uit joh!! Heel mooi en overzichtelijk!
Groetjes Carina
oh ja ik zag de uitstekers van de week toen ik ff bij je keek op de site. Hebbuh!!! Pr8ige taarten
die uiltjes zijn echt helemaal geweldig!!
ik kom snel wat uitstekers bij je bestellen!
sooooooo cute!!!! Echt heel erg leuk!!
erg mooi

Ik blijf maar naar boven scrollen 
Ze zijn echt cute!
wauw, mooi hoor...
hoe heb je die bloemen op je bovenste taartje zo mooi dun en 'gerafeld/gerimpeld' gekregen als ik vragen mag?
Oh wauw, echt heel mooi!!
wauw, mooi hoor...
hoe heb je die bloemen op je bovenste taartje zo mooi dun en 'gerafeld/gerimpeld' gekregen als ik vragen mag?
Ze zijn uitgestoken van fondant en dan druk je ze in een veiner/mold en dan laten drogen, werkt echt zo makkelijk!
die zijn echt prachtig
Wat zijn ze mooi!
Ziet erg leuk uit, mooi rustig
waauuuww wat ziet dat er super uit 
Oooh die uiltjes die zijn echt heeel leuk!! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mag het nog?