Onderwerp: Music please!
Straks wordt mijn 1e bestelling opgehaald... Ik vond het erg eng om een bestelling te maken daar dit pas mijn 6e taartje is en ik eigenlijk gewoon een beginneling ben (met alle schoonheidsfouten erbij!
) Maar deze was op speciaal verzoek van een collega van mijn man en zij weet dat ik pas begonnen ben dus eigen risico
Haar man speelt gitaar en is vandaag 62 geworden. Ik heb voor deze taart geen geld gevraagd maar een cadeaubon van de plaatselijke taartenshop, zo kan ik gewoon de spulletjes aanvullen die ik gebruikt heb. Wel zo reeël dacht ik. Meteen mijn nieuwe PME bakpan uitgeprobeerd en wat een verademing zeg! Eindelijk een biscuit zonder rimpels en aardig strak
Hij is gevuld met monchou en kersenvlaaivulling en bekleed met zwarte marsepein en goud geduste muzieknoten en gitaren van fondant. De snaartjes zijn ook van fondant gemaakt (lang leve de sugargun!)
De gitaartjes lijken op de foto krom te zijn maar zijn echt kaarsrecht, ze zitten alleen scheef op de taart en dat doet de foto niet echt goed