Onderwerp: Aloha cupcakes van Rudolph van Veen
ik heb er mini cupcakejes van gemaakt en ze zijn erg lekker.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Aloha cupcakes van Rudolph van Veen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik heb er mini cupcakejes van gemaakt en ze zijn erg lekker.

Hahaa.... sta jij bijna de hele dag in de keuken? Ik zie de ene na de andere verleiding voorbij komen.... Leuk om te zien hoor!! Je foto's zijn ook weer prachtig! 
Dankjewel en ja
even wel want ik heb volgende week een tuperware party
en wilde deze cakejes allemaal nog eens maken vandaar dat ik even mijn best gedaan heb zodat ze het één en ander kunnen proeven
.
Ik heb daarom ook mini cupcakes gemaakt zodat ze van de verschillende kunnen nemen als ze dat willen
.
Dankjewel voor het compliment. 
mooi geworden!
het boek is echt verslavend!
Ja dat klopt want er staan zulke mooie cupcakes in, ik ben dan ook blij dat ik het boekje van Rudolph heb. 
Zijn er ook mensen die die bitterbal cuppies al gemaakt hebben dan?
Zo ja: hoe waren die qua smaak?
Lijkt mij wel leuk om te maken, maar qua smaak niet zo.
Vandaar even mijn vraag. Voor de rest zien deze cuppies er erg lekker uit!
Groetjes Knollie
Nee nog niet maar had wel de spullen er al voor in huis gemaakt.
Het lijkt me niet echt wat maar ga het zeker wel proberen.
Misschien nog een idee om ze te maken ook voor mijn tuperware party haha. Ik denk dat ik dat maar ga doen en dan laat ik het nog wel weten hoe ze waren. 
@ knollie er heeft wel iemand gemaakt maar kan topic niet zo gauw vinden en was lekker volgens hun......
Ze zien er weer super uit, ben ook helemaal fan van het boekje. Dinsdag ben ik jarig, en ik ga er zeker ook weer maken uit het boekje. Ben er nog niet uit welke, maar deze zien er heerlijk uit.
die met de bitterbal heb ik ook nog niet gedaan en ga ik ook niet doen, lijkt me helemaal niets
de mozzarella / pesto en viva mexico heb ik wel gedaan en die waren echt lekker.
bij de viva mexico mag je wel 2x zoveel taco kruiden gebruiken! en de taco stukjes ter decoratie pas op het laatste moment erop doen, ze worden snel slap!

dit zijn beide de mini 's en ik zou ze niet groot maken omdat ze vrij machtig zijn
Ze zien er heel erg leuk uit en die hartige trekken me toch al niet zo
maar wil toch de bitterbal wel gaanproberen alleen wordt daarvan een mini lastig denk ik.
Ik vind de mini's ook zo lekker makkelijk weghappen.
Er staan er hier ook nog genoeg op het to do lijstje, zitten wel lekkere tussen die ik zeker wil proberen.
Zoals beloofd de Bitterbal cupcake en ik kan je zeggen dat het apart is maar niet onaardig.
Het smaakt een beetje naar een broodje kroket.

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Aloha cupcakes van Rudolph van Veen