Onderwerp: Aftereight vulling in combinatie met?
Ik heb een opdracht met als vulling aftereight vulling nou moet er nog een vulling bij.. wat is lekker (geen chocolade)
alvast bedankt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Aftereight vulling in combinatie met?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb een opdracht met als vulling aftereight vulling nou moet er nog een vulling bij.. wat is lekker (geen chocolade)
alvast bedankt
Als het niets met chocolade mag zijn zou ik het niet weten. Kom dan niet verder dan naturelcreme...
Ik ben zelf niet zo'n after eight liefhebber, maar mint&chocola is samen lekker bij frambozen...
Kokos is ook wel een combinatie die lekker is.
Nou is zo'n after eight smaak vaak wel nadrukkelijk aanwezig, dus of er een beetje 'harmonie' in de taart ontstaat..
Voor een neutrale tegenhanger kan je ook kiezen voor een laag slagroom / aangevette slagroom, of vanilleMBC
ik vind persoonlijk dat mintchocola gewoon het lekkerste is bij...mintchocola! :-) Het zijn al twee smaken, dus hoef je niet percee met iets anders te combineren. Je zou een laagje oreo creme erbij kunnen doen...maar dan meer voor de crunch als voor de smaak.
Ik zou ook voor nog een laag aftereight gaan, ik kan geen andere smaak bedenken die er nog lekker bij is (ja behalve 'gewone' chocolade of iets neutraals zoals slagroom)
Ja het gaat een boltaartje worden, dus ik denk niet echt dat ik dan perse nog een smaak moet toevoegen, misschien dat ik hem afsmeer met witte chocolade pasta.. ik weet niet of dat smaakt?
Neem een aftereight smeer er wat witte chocopasta op en proeven maar zou ik zeggen...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Aftereight vulling in combinatie met?