Re: [feedback] Deze wil ik zélf houden hoor....
wauw ze is prachtig
https://www.facebook.com/HareZoetigheid86
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » [feedback] Deze wil ik zélf houden hoor....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wauw ze is prachtig
Wauw!! Zei mijn dochter van 5 toen ze dit zag!
Het is ook echt een plaatje!
Taartenmarie schreef:Wauw ik vind dit een van de mooiste/liefste prinsesjes die ik hier voorbij heb zien komen!
Vraagje: hoe bevestig je het bovenlijf op de taart/rok? Zit er een kartonnetje tussen en een dowel onder?Thanks
Ik heb het bovenlijfje gemaakt met een houten dowel erin en die in de taart gestoken Verder geen kartonnetjes gebruikt.
Ook niet halverwege de rok trouwens. Ik lees hier wel eens dat je dat wel kunt doen, maar dan is je prinses meteen weg als je gaat snijden.
Nu kun je 'aan de achterkant' beginnen en kan ze nog even pronken
Ach ja, dat is ook wel een logische manier eigenlijk. Dank je wel voor je antwoord!
Super!!
Mooie taart, en het lijfje en gezichtje zijn ook erg mooi geboetseerd!
Thanks voor al die leuke reacties!!
Ik kreeg vanochtend de onderplaat al weer terug: ze is al op!!
Oh, wat is ze geweldig! Ik vind bij deze een strakbeklede rok helemaal geweldig, maar ik kan me voorstellen dat je ook wilt weten hoe je een plooirok maakt. Ik doe het net als boven en meet ook eerst hoe groot hij moet zijn...
superknap geboetseerd zeg
vind het erg leuk dat je het lijfje iets naar voren hebt geplaatst; ze heeft zo echt een queue
echt supergaaf!!!
Geweldig!
Mooi geboetseerd, de kleurencombinatie, gewoon TOP!
Ze is prachtig
wat een snoesje!!! Altijd zo leuk, een prinsesje met een geboetseerd lijf en hoofdje, veeeeel leuker dan die plastic poppetjes!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » [feedback] Deze wil ik zélf houden hoor....