1

Onderwerp: Cake-pops vraagjes.

Ik wil voor donderdag cakepops maken in de vorm van een xbox controller (zie plaatje)

Kan ik hiervoor gewoon een cake kopen en die gebruiken?
Welk recept past daar het beste bij?

Hoe krijg ik die mooi gevormd, gewoon met de hand de vorm maken, op laten stijven, witte chocolade en de volgende dag met wilton colors de knopjes maken? ( Of is er een betere manier? )

Groetjes,

Xbox controller:
http://i42.tinypic.com/358ubfp.png

2

Re: Cake-pops vraagjes.

Oh ps, waar halen jullie die kleine papiertjes waar die cakepops soms inzitten?

Deze:
http://i39.tinypic.com/r7n7fp.jpg

3

Met die kleine papiertjes kan ik je wel helpen, dat zijn gewoon mini cupcake papiertjes.

Over de contoler: dat worden dan flinke cake pops. Heb ook geen idee hoe je dat moet doen, sorry

Liefs, Zanoni

4

Ja dat maakt niet uit, ik wilde eerst koekjes maken maar ik heb nog nooit met icing gewerkt en dat werd me een te grote klus.

Mini cupcake papiertjes? Dat zijn dan wel héle kleine..

Waar koop je die?

5

Die hebben ze in de webshop :Y 

Ik zou de A-B-X-Y knopjes met de strooisels van Dr. Oetker (Minifeest heten ze geloof ik, soort kleine gekleurde smarties zijn het) doen denk ik, alleen worden de andere knopjes weer wat moeilijker. Misschien fondant kleuren ofzo... Maar dat zal wel een priegelwerkje worden denk ik zo :think:

I Heart Cake

6

De bolletjes...want ik neem aan dat je nu praat over die knopjes ...dopen in gekleurde chocola. (Melts met een kleurstof) en dan later in die kleur de letters van stukjes marsepein  er op plakken..kan geplakt worden met een drupje zachte chocolade.

7

Ja ik zat zelf ook te denken aan smarties, maar ik kan toch ook de chocolade op latendrogen en dan met die kleurtjes en wat alcohol (rum?) die kleurtjes erop maken?

Ik heb alleen geen grijs, die met een beetje poedersuiker en zwart mengen, kan dat?

Groetjes,

8

wil je dan echt cakepops gaan maken in de vorm van zo'n controller? het zijn echt 1 haps hapjes hè! zo klein. anders is het veel te machtig, daarom passe ze ook precies in zo'n minicupcakevormpje.

voor de rest zou ik niet precies weten.. veel te veel priegelwerk.
succes in ieder geval!

9

Ik wil cakepops maken en ik wil ze maken in de vorm van een xbox controller.

Dus beide.

Die van de controller wilde ik eigenlijk zo groot maken als '2 cakepops' balletjes.
Dus niet gigantisch hoor haha :P

10

Kan ik gewoon normale boerencake gebruiken?

11

http://cutestfood.com/uploads/2011/05/CutestFood_com_8326328_0hdjivrj_c1-407x520.jpg

Helaas geen how-to bij.

It's play doh for grown ups!

12

Hoe krijg je het verzonnen  :thumb:   :lol:  :lol:

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

13

@ t plaatje : jaa die had ik al gezien haha :$.
Maar ik heb er maar vanaf gezien ik heb gewoon ronde bolletjes gemaakt =)

post later wel een foto.