1

Onderwerp: Cake pops invriezen?

Weer een vraagje over cake pops.....sorry...

Ik heb vandaag de cake popmaker binnen gekregen en er al direct een lading balletjes in gebakken. Nu ben ik zaterdag uitgerekend van onze derde spruit en bedacht me ineens dat dat wel een leuke traktatie zou zijn.
De balletjes los invriezen zal geen probleem zijn maar zouden ze ook al gedecoreerd ingevroren kunnen worden?

Hoe lang zou je ze gedecoreerd en wel buiten de vriezer kunnen bewaren? Ik heb ze gemaakt met de cakemix van Homemade waar alleen water aan toegevoegd hoeft te worden.

Ik hoor heeeeel erg graag van jullie!

Liefde is net als Sinterklaas, als je er niet meer in gelooft wordt het niks meer....

2

Re: Cake pops invriezen?

ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap, ik doe altijd kale, niet versierde cakeballetjes invriezen maar niet versierd want volgens mijn kan je chocolade niet invriezen maar ik kan het fout hebben hoor :o

groetjes miranda :)

taart in Alphen aan den Rijn
http://www.zoetegedachte.nl

3 Laatst bewerkt door Ellen Lagas (26-01-2012 16:26)

Ze kunnen prima met chocola in de vriezer weet ik uit eigen ervaring, met deco denk ik ook wel,  opstaand vlindertje misschien niet, probeer dit anders even uit.

Je kunt ook nog de deco allemaal van te voren maken en op het laatste moment of dag ervoor nog opplakken is niet zoveel werk

Buiten de vriezer bewaren heb ik wel eens gelezen een week vind ik zelf erg lang hangt ook van een eventuele vulling af , ik maak ze met de hand met als plakmiddel ganache :9 , deze zou ik koel bewaart niet langer dan 3 dagen doen
succes

Taart groetjes Ellen

4

Alle invries- en bewaarvragen: [MOVE] -> taartdecoratie algemeen