1

Onderwerp: Een Taart voor mijn ouders 60 + 65 jaar

Hallo allemaal,
Op 3 Maart geven mijn ouders een feest voor hun 125 jarige verjaardag (60 + VUT 65 jaar)
Ze hebben mij gevraagd de taart te maken ;-)
Nu weet ik toch niet wat ik zal gaan maken..... :s
Een mooie chique taart of een taart met hun hobbies erin verwerkt.
Vader: Muziek is 1, Is vrijwillig voorzitter van buurtcentrum, Zingt zelf, speelt keyboard.
Moeder: Is coördinator van computerclub HCC, Doet veel aan scrappen, Breien, haken, Geeft les op fotoclub. wat voor haar het belangrijkste is?
Ze zijn een aantal maanden per jaar van huis door er met de caravan op uit te trekken door heel scandinavië heen.

Kortom ik heb ouders die altijd bezig zijn, Ik hoef mezelf niet af te vragen van wie ik het heb. hahaha Een creatieve familie alleen nu ben ik het spoor even kwijt.

Zouden jullie mij a.u.b op weg kunnen helpen.
Ik zal een 3 lagen taart gaan maken (ca. 70 pers)

Bij voorbaat hartelijk dank voor jullie support.
Gr Bianca
www.bianca.haaralbums.nl

2

Re: Een Taart voor mijn ouders 60 + 65 jaar

Heeft hun feest een thema?

Misschien kan je het daar op afstemmen?

Alle hobbies in 1 taart verwerken, lijkt me nogal druk ;)
Of dan hun gezamelijke hobby, het reizen door Scandinavië...

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

Hoi,

Als ik het zo lees, zou ik een stapeltaart maken waarvan boven naar beneden de caravan op een landweggetje rijdt, en waarbij je onderweg elanden tegen komt met een gebreid truitje aan (hobby breien), daarnaast zou ik nog wat Scandinavische details er in verwerken. Zij zijn dan op reis naar hun VUT vakantie........zoiets?
Je kunt ook de caravan naar boven laten rijden en dan op de bovenste taart een tafereeltje maken van je ouders die breiend en achter een keyboard zitten op de camping, dus lekker lui in het zonnetje omdat ze met de VUT zijn.....zoiets?

4

Marie-Popo schreef:

Heeft hun feest een thema?

Misschien kan je het daar op afstemmen?

Alle hobbies in 1 taart verwerken, lijkt me nogal druk ;)
Of dan hun gezamelijke hobby, het reizen door Scandinavië...

Hallo Marie-Popo, Dank je wel voor je reactie.
Het feest heeft geen thema. Was het maar zo dan had ik mij daar aan vast kunnen houden.  :Y

Ze hebben gewoon teveel hobbies wat inderdaad véél te druk wordt om in 1 taart ontwerp mee te nemen.
Het reizen is wat ze samen doen. Maar ik denk dat als je dat thema pakt het meer is of je een taart maakt voor een Huwelijks jubileum dan voor hun verjaardagen welke 25 en 26 febr is.

Ik laat uiteindelijk weten wat het zal gaan worden  ;)
Gr Bianca

5

saskiahuisman schreef:

Hoi,

Als ik het zo lees, zou ik een stapeltaart maken waarvan boven naar beneden de caravan op een landweggetje rijdt, en waarbij je onderweg elanden tegen komt met een gebreid truitje aan (hobby breien), daarnaast zou ik nog wat Scandinavische details er in verwerken. Zij zijn dan op reis naar hun VUT vakantie........zoiets?
Je kunt ook de caravan naar boven laten rijden en dan op de bovenste taart een tafereeltje maken van je ouders die breiend en achter een keyboard zitten op de camping, dus lekker lui in het zonnetje omdat ze met de VUT zijn.....zoiets?

Hallo saskia,
Dank je wel voor je reactie.
Ik laat weten wat het uiteindelijk geworden is als ik alle aangedragen ideeën de revu heb laten passeren  :)
Gr Bianca