1

Onderwerp: Lullig probleempje...

Ook ik moet gaan geloven aan een "piemeltaart" deze week   :D
Nu zie ik er hier een hoop voorbij komen en heb ik zelf natuurlijk ook wel wat fantasie wat dat betreft  O-)
Maar toch loop ik ergens tegenaan, hoe maak ik van die "mooie" aders want ik wil wel dat het er heel realistisch uit komt te zien !

Ik hoop dat iemand me kan helpen  ;)

2

Re: Lullig probleempje...

even over aaien???

hahaha, sorry! wil ik ook wel weten!!!

heer, als u me niet slank kunt maken, maak dan aub al mijn vrienden dik

3

nicky67 schreef:

even over aaien???

:lol:  :lol:

Ja ik dacht al misschien dunne rolletjes fondant vastplakken op de taart en dan bekleden misschien, heb echt geen idee  :nooo

En deze gaat door heel wat onbekende mensen gezien worden dus wil graag een mooie taart  :D

4

denk dat ik het ook zo zou doen!

heer, als u me niet slank kunt maken, maak dan aub al mijn vrienden dik

5

Niemand anders suggesties ????

6

Kimmy81 schreef:

Ja ik dacht al misschien dunne rolletjes fondant vastplakken op de taart en dan bekleden misschien, heb echt geen idee  :nooo

:Y

En je staat in de verkeerde rubriek, deze is om te showen!
Ik zal je even laten verplaatsten.

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

moet je wel blauwe paarse rolletjes maken (mits je je fondant dun genoeg maakt) is t nog realistischer

of werkt het niet zo (ikzelf nooit 1 gemaakt maar dit zou mijn fantasie ervan maken)

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

8

[MOVE] -> decoreren

Geen idee of het uberhaupt kan. Maar knalpaarse en blauwe dunne, hele platte, rolletjes maken. En dan de taart bekleden, niet te dik, dan die rolletjes erop en dan nog een hele dunne laag fondant eroverheen zodat het doorschijnt.
Tenzij de aders heel duidelijk zichtbaar moeten zijn.
En nogmaals, ik weet niet of het kan...

10 Laatst bewerkt door Ellen Lagas (25-01-2012 22:27)

Heb deze nog nooit mogen maken maar ik denk dat ik de adertjes eerst zou doen en dan bekleden, zo ziet het er denk ik natuurlijker uit en dan misschien nog wat dusten

Taart groetjes Ellen

11

Ja het moet een bruine worden dus blauwe aders zal niet hoeven denk ik.. Denk dat ik maar dunne rolletjes fondant erop plak en dan bekleden, hoop ik alleen dat dat blijft zitten op de botercreme tijdens het bekleden..

Wat een toestand om zo'n ding he, die mannen ook altijd  :lol:

Bedankt allemaal voor het meedenken (en verplaatsen  :o )