Onderwerp: cc op chique
40 cc's voor een 65 jarige man. De ene helft gevuld met appeltaartcreme en de andere helft met aardbeicreme.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
40 cc's voor een 65 jarige man. De ene helft gevuld met appeltaartcreme en de andere helft met aardbeicreme.
Mooi! Leuke kleur!
dank je. Ik vond de naam van de kleur wel leuk: fire crack 
Ziet er gaaf uit, vraagje ik heb dezelfde stencils als jij gebruikt maar ik heb echt geen idee hoe je motiefje wat bovenop ligt een ander kleurtje geeft.... Wil je het me uitleggen?
Groetjes Petula
. Ik vond de naam van de kleur wel leuk: fire crack
mee eens
en ze klinken weer heerlijk Sil, appeltaartcreme 
Ziet er gaaf uit, vraagje ik heb dezelfde stencils als jij gebruikt maar ik heb echt geen idee hoe je motiefje wat bovenop ligt een ander kleurtje geeft.... Wil je het me uitleggen?
Groetjes Petula
ik heb dat motiefje gedust, meer niet. wel met een beetje een smal kwastje zodat je niet alles ondersmeert.
sil schreef:. Ik vond de naam van de kleur wel leuk: fire crack
mee eens
![]()
en ze klinken weer heerlijk Sil, appeltaartcreme
lekker hé
dank je.
Ik ga het ook eens proberen dan, maar ergens heb ik er een hard hoofd in dat het me gaat lukken haha. Bedankt voor je antwoord!
Ik ga het ook eens proberen dan, maar ergens heb ik er een hard hoofd in dat het me gaat lukken haha. Bedankt voor je antwoord!
tuurlijk lukt dat. niet te dun uitrollen ( 3mm), motief flink erin duwen en dusten. Komt helemaal goed.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren