Re: 2-jarige tuttebeltaart. zelf gesneden hart en een simpele met roosjes
Ze zijn allemaal erg prachtig..
zou ik mogen weten hoe je die hartjes zo maakt?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 2-jarige tuttebeltaart. zelf gesneden hart en een simpele met roosjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hullie schreef:koekenbakkerBrinky schreef:Hoe maak je die rozen? Ze zijn echt supermooi! Heb je daar iets speciaals voor gebruikt of uit de losse hand? En gebruik je fondant of marsepein?
Dank je
Ik heb gewoon circels uitgestoken en die zoals in de how to's hier op de site te vinden om de kern heen geplakt.
De randen van de blaadjes heb ik uitgedund op een foam pad ( http://www.deleukstetaartenshop.nl/mate … p-662.html ) met de bone tool ( http://www.deleukstetaartenshop.nl/gere … -p-4063.ht ml )
Als je een duidelijkere uitleg nodig hebt, laat het maar weten dan beschrijf ik het wat beter voor je)
Ha, ik begrijp em denk ik. Mooi gelukt want dat uitdunnen is denk ik nog wel een werkje! Ze zien er bijna levensecht uit!
Het is inderdaad even een werkje, maar dan heb je ook wat
Je hoeft ook alleen de randjes te doen, dus het is te overzien..
Die rechtop staan op de taart bedoel je he?
Twee strookjes uitsnijden van fondant met tylose en in de vorm van een hartje zetten. Je kunt eventueel een plaatje uitprinten en de hartjes daarop vormen.
Dan zo laten drogen en als ze goed hard zijn kun je ze op hun kant leggen...
bij die van mij zie je dat ze nog niet goed hard waren, want ze zijn wat ingezakt
Hoop dat je m snapt 
rabia schreef:Ze zijn allemaal erg prachtig..
Die rechtop staan op de taart bedoel je he?
Twee strookjes uitsnijden van fondant met tylose en in de vorm van een hartje zetten. Je kunt eventueel een plaatje uitprinten en de hartjes daarop vormen.
Dan zo laten drogen en als ze goed hard zijn kun je ze op hun kant leggen...
bij die van mij zie je dat ze nog niet goed hard waren, want ze zijn wat ingezakt![]()
Hoop dat je m snapt
ow dat is makkelijk
bedankt voor je uitleg..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 2-jarige tuttebeltaart. zelf gesneden hart en een simpele met roosjes