26 Laatst bewerkt door crunchie (25-01-2012 14:23)

Re: Désespérée de la Brenda, Monika en Bianca

Hahaha ik lach me dood hier...haha, hihi

Heerlijk al deze reacties. Wij waren idd benieuwd wat jullie van dit ratje toe, doe maar wat, gooi het in elkaar projectje zouden vinden.

Nou wij heben iig veel lol gehad en nu nog.
Thanx  :D

27

Dat gespetter doe je op 2 mannieren.
De fijne spettertjes met een "nieuwe" tandenborstel. Kleurstof wat natter maken met eventueel alcohol...wij gewoon met water hier gedaan. En dan met een steel van bv een lepeltje over  het borsteltje trekken. Spatjes worden zo fijn.

De grote spatten gewoon met een grote natte kwast en die dan zonder dat je de muren en plafond meeneemt, vlink over de taart spetterd

eh....is dit een beetje duidelijk?

28

crunchie schreef:

voor mij wel in ieder geval  :D  :+

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

29

ik zeg maar zo, ik zeg maar  :x

30

Geniaal zeg die bobbel-laag!  :thumb:

31

dat er nog  zoveel mensen reageren op zo,n lelijke taart, sorry hoor, maar  dit kan je toch niet mooi noemen? hihihi kwebbel dit is toch niets  voor  jou?

Veel taart plezier

32

bettie schreef:

dat er nog  zoveel mensen reageren op zo,n lelijke taart, sorry hoor, maar  dit kan je toch niet mooi noemen? hihihi kwebbel dit is toch niets  voor  jou?

whahahaha, jawel joh! al mijn taarten lijken zo op elkaar, moet ook eens "out of the box" denken he ;) anders blijf je toch ook maar hangen in hetzelfde whahahha das ook saai en voorspelbaar ;) enne, als je niets probeert weet je het ook niet toch? whahahaha enne, met het maken van deze "kunstige taart" ;)  hebben we toch weer veel geleerd, veel uitgeprobeerd en vooral veel lol gehad ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

33

Kwestie van smaak natuurlijk ook nog eens een keer!
En dit was een heerlijk uitprobeerproject wat ook nog eens een superdag opleverde! Ik heb een topdag gehad en dat de taart misschien niet perfect is, ach, so be it.
Vind hem zelf overigens best leuk geworden en er zijn gewoon wat technieken op los gelaten om te proberen.
Voor mij alles bij elkaar een toppertje dus haha

http://ladivataartenencupcakes.nl
Voor leuke, lekkere en originele taarten!

34

Ik zie er de humor wel van in, maar bijna niemand durft te zeggen, wat een lelijke taart.

Veel taart plezier

35

bettie schreef:

Ik zie er de humor wel van in, maar bijna niemand durft te zeggen, wat een lelijke taart.

Ik heb ook al gezegd dat ik hem niet mooi vind,maar net als jij kan ik de humor er wel van in zien.
En als je niks probeert dan weer je ook niks ;) (of zoiets)

36

De meningen zijn duidelijk verdeeld, en dat mag, zoals gezegd, ik vind dat wel grappig!
Er zijn er ook die hem wel leuk vinden en dat ook menen!
Denk dat dit een van de weinige taarten is waar zo wisselend op gereageerd wordt en waar men juist wel eerlijk over is.
Je vind hem mooi, of je vind het niks; just funny!

37

ow Bettie, er zijn er zat hoor die gezegd hebben dat ze hem niet mooi vinden. ook op facebook whahahhaa kijk daar maar eens ;)

38 Laatst bewerkt door inge h (25-01-2012 18:54)

Grinnik eerste waar ik aan dacht met die spetters is hoe de rest van de omgeving eruit heeft gezien  :lol:
Ik vind de combinaties van de vormen niet zo mooi maar verder vind ik het wel een leuk effect met die spetters.
Alleen misschien een donker gekleurd board eronder zonder spetters.
Maar goed bezig dames ;)

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

39

Ik zie het kunstzinnige er wel van in! Een leuk prototype zeg maar!  :lol:

Tja, die kleuren zijn altijd wel gaaf bij elkaar en dat spetteren....kan best wat leuks hebben hoor!  :Y

De lol SPAT er in ieder geval vanaf!  :D

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

40

:) whoehaaha severn, dat is een goede!

41

crunchie schreef:

Dat gespetter doe je op 2 mannieren.
De fijne spettertjes met een "nieuwe" tandenborstel. Kleurstof wat natter maken met eventueel alcohol...wij gewoon met water hier gedaan. En dan met een steel van bv een lepeltje over  het borsteltje trekken. Spatjes worden zo fijn.

De grote spatten gewoon met een grote natte kwast en die dan zonder dat je de muren en plafond meeneemt, vlink over de taart spetterd

helemaal, doet me denken aan de lagere school, daar deden we het met ecoline... en dan op papier spetteren!! ik vind hem leuk!!

groeten, Bianca
TAART in huis

Verrassend............... in alle opzichten.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

43

De naam zegt het al: wanhopig werden jullie ervan!
Het is net als bij kunst; maak een paar vlekken op een vreemd gevormd object, zet er een mooie,  passende naam bij en iedereen bewondert je. En ik dus ook  ;)

44

Haha die Plientje; mooi omschreven!
Jij bent een kunstkenner ;)

45

Hij doet me aan die gespikkelde suikerpaaseitjes denken.