1

Onderwerp: Taart thema SAMSUNG GALAXY TAB

Hallo allemaal,

Ik heb wat advies en tips nodig. Hoe kan ik het beste een taart met een thema Samsung Galaxy Tab maken?
Het is namelijk super handig als je de screen laat uitprinten. Maar ik vind persoonlijk niet zo bijzonder. Het lijkt een goedkoop taartje uit een grote winkelketen  :s. Hebben jullie misschien wat tips voor mij?

X Ade

2

Re: Taart thema SAMSUNG GALAXY TAB

Misschien lijkt het dan een goedkoop taartje maar ik had mijn galaxy tab met de hand geschilderd en dat was in mijn ogen erg lelijk geworden en ik had spijt dat ik niet voor een print was gegaan.
Maar je zou dus zelf op een icing sheet kunnen schilderen. Als je de favoriete apps van de persoon weet kun je die natuurlijk kiezen.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

3 Laatst bewerkt door Adedeni79 (25-01-2012 12:17)

Het lijkt mij een goed idee. Maar de icing sheet heb ik niet. Ik ben van plan om de voorkant/screen van de galaxy tab en mix van witte & blauwe fondant te maken, en de iconen van de tab gewoon manual uitrpinten (van papier) en na maken op fondant. Zou het dan mooi zijn denk je?

4

Adedeni79 schreef:

Het lijkt mij een goed idee. Maar de icing sheet heb ik niet. Ik ben van plan om de voorkant/screen van de galaxy tab en mix van witte & blauwe fondant te maken, en de iconen van de tab gewoon manual uitrpinten (van papier) en na maken op fondant. Zou het dan mooi zijn denk je?

Ja dat is natuurlijk ook een goed idee. Het hangt er een beetje vanaf welk formaat het gaat worden en hoe goed je bent met het snijden/vormen van de kleine icoontjes.
Schilderen met eetbare inkt, kun je ook direct op de fondant doen en heb je geen icing sheet nodig.
Als je op mijn site klikt, kom je op mijn foto pagina en kun je mijn mislukte galaxy zien...... :s
Hij was voor de vriend van mijn nichtje omdat hij een nieuwe baan had bij samsung dus geen probleem dat het niks was.

Succes, ga je het resultaat ook laten zien hier want ik ben wel benieuwd natuurlijk.

5

Sandra...

Ondanks dat het mislukt was, vind ik toch wel heel knap dat je die heb geschilderd! Toppie hoor ;). Heb je die icoontjes ook geschilderd? Als ik de mix van blauw en wit gebruikt, kan ik moeilijk het strand en het groene eilandje maken. Ik ben gewoon van plan om het gewoon een soort wazig blauwe kleur voor de hele screen te maken. Zou het dan mooi zijn denk je? Een de icoontjes... tjah, dan moet ik toch wat verzinnen  :think: .

Nog moelijker te maken, mijn vriendin houdt niet van fondant. De fondant gebruik ik alleen voor de screen. De hele taart moet ik met boter creme bedekken hayhay...

Anyway, als de taart klaar ik, zal ik zeker de foto aan je laten zien. Huuuuuuu.... spannend! Wish me luck  ;) en super bedankt voor je tips!

6

Sandra.......

Ik heb hem eindelijk gemaakt! Die Galaxy Tab. Maar ik weet niet hoe ik de foto moet uploaden hier ;p

7

Adedeni79 schreef:

Sandra.......

Ik heb hem eindelijk gemaakt! Die Galaxy Tab. Maar ik weet niet hoe ik de foto moet uploaden hier ;p

Hoi, hoi,
Ik ben ook niet zo technisch (het heeft mij errug lang geduurd hahah) maar er is een uitleg op de site hier.
Links onder het rijtje welkom, nieuws, Galerie staat op nr. 12 'forum' daar klik je op dan kies je bij het hoofdstuk 'show off', de bovenste 'taarten parade' dan zie je daar weer als 2e; Sticky, [x]: Show je taart! (inclusief Howto!)
Daar wordt uitgelegd hoe je foto's kunt plaatsen.
Het komt er in t kort op neer dat je de link naar je foto tussen  zet. Boven de smiley met de zonnenbril staat het foto logo, als je daar op klikt komt het  vanzelf en daartussen komt dus jou link naar jou foto.
pfffff...........kun je me nog volgen  :D
Heel veel succes!
Ben benieuwd hoe ie geworden is

8

Sandra...

Sorry voor mijn late reactie. Ben de laatste dagen constant druk met alles en nog wat :D.

Tjah... ik ben net zoals jij niet zo technisch  :s . Ik moet de stappen ff leren om de foto te posten in deze forum. Ik lees het later wel. Nu weer aan de slag met bakken. Hier is de link naar mijn blog.  http://cakes-house.blogspot.com. Ik hoor het graag wat je ervan vind ;).

Groetjes,
Ade

9 Laatst bewerkt door rorico (02-02-2012 10:44)

http://4.bp.blogspot.com/-g-wwDA-B-uE/TycOfWkNH_I/AAAAAAAAATg/43Q6tDjUcqE/s400/tab1.jpg

hij is leuk geworden!! heb hem even voor je proberen te plaatsen!
klik maar op citeer en je ziet hoe ik het heb gedaan :D

meteen even een vraag, ik zie dat je een doorzichtige doos erom hebt gedaan? is dat een doos voor voedingsmiddelen? zoja, waar heb je die vandaan?

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

10 Laatst bewerkt door Sandra-lala (02-02-2012 14:06)

O, wauw wat is ie supergaaf geworden zeg!
Helemaal top  :thumb:  :thumb:  :thumb:

En idd ook een mooie taartdoos! Hoe, wat en waar kopen we die.....?

11 Laatst bewerkt door Adedeni79 (06-02-2012 22:36)

Hallo Rorico & Sandra...

Sorry voor mijn late reactie hehehe... druk...druk...drukkkkk...

Geweldig dat je de foto heb geplaats! Super bedankt!!!

Wat betreft de verpakking, heb ik eigenlijk mijn creativiteit gebruik  :D . De doos (onder) gebruik ik de ondere kant van een gewone vierkante taarten doos. Ik heb hem in 4 stukken gesneden en de ondere kant gelijmt op de plateu van de taart. De de plastic... Heb ik gewoon een plastic folie eromheen gebruik en vast geplakt met een tape op de zijkant. Taaa-daaa... abra kadabra, een mooie verpakking getoverd :D .