1

Onderwerp: HELP! 120 personen

Hoi, wie kan mij op korte termijn een goede raad geven. Ik heb een vraag gekregen van mijn collega, of ik een taart (of meerdere) zou willen maken voor 120 personen voor een verjaardag.
WHHHAAAA! Ik heb dat nog nooit gedaan! Hebben jullie een goed advies voor mij? Ik zit er over te denken om het maar af te zeggen, want ik vraag me af of ik het wel kan voor zoveel mensen. Maar is het dan handiger om vierkante taarten te maken, of toch rond, maar dan een enorme stapel ha, ha. Mijn grootste bakblik is 26 cm, ik ben bang dat ik daarmee niet ver kom. Hoe zouden jullie dit oplossen?

Re: HELP! 120 personen

Helaas, ik kan je niet helpen. Ben zelf een hobbybakker en heb dit soort opdrachten (gelukkig) nog nooit gehad.
Zou zo'n opdracht zelf nooit aannemen omdat het te veel stress op zou leveren.
Maar ik wens jou heel veel succes!

3

Moet het een stapel zijn dan?

26 rond is voor 18 personen........met 5 zou je er dan toch moeten komen (zeker als ze hoog zijn), maar is idd veel werk.......succes met je beslissing!

4

Het probleem is ook nog eens dat ik ook maar een hobbybakkertje ben, en nog nooit een betaalde taart heb afgeleverd. Nee  :nooo ik denk dat ik het idd maar af ga zeggen. Ik wil best een taart maken, maar dit is te veel van het goeie. En waar moet ik ze laten. Hmm, het is al voor volgende week zaterdag.
120 personen is 7 taarten van 26 cm. Ze zijn namelijk niet zo hoog.
Nee, ik ga haar maar mailen dat ze een andere oplossing moet vinden.
Jammer maar helaas. Bedankt voor het meedenken dames.

5

Lekker blijven oefenen, je vereerd voelen dat je de vraag hebt gekregen en over een tijdje.........ben je er aan toe en draai je je hand er niet meer voor om  :thumb:

6

Oeh! Wat een leuke opdracht!
Waar wonen jij en je collega?

Misschien kan ik iets betekenen? Of dat we het samen kunnen maken?

PB me maar even ;)

..*Heerlijk aan het bakken*..

7

hey, volgens mij woont mijn collega in Den Haag. Maar volgens mij is ze net al aan het bellen geslagen. Ze had al een adres gevonden die het vaker voor Hindoestaanse families doet. Maar aangezien ze hoorde dat ik ook bak vroeg ze het aan mij. Kom jij uit de buurt? Want dan kan ik haar je naam geven.

8

Nee, ik kom van de andere kant van Nederland.
Tussen Zwolle & Duitsland in ;)

Dus dat gaat helaas niet lukken.

..*Heerlijk aan het bakken*..

9

pff, nee, dan lijkt het mij niet handig.  :D