1

Onderwerp: Wat vinden meisjes van 9 jaar leuk?

Misschien een beetje een stomme vraag. Maar ik moet een taart maken voor een meisje, ze wordt 9 jaar.
Ik maak de taart voor iemand van de voedselbank, dus ik kan niet aan haar vragen wat ze leuk vindt.
Ik heb echt geen idee wat meiden van die leeftijd leuk vinden.
Zelf heb ik 2 zoontjes van 4 en 2, die zitten in de fase van cars etc, dus daar heb ik niets aan.
Wie weet wel wat meiden van 9 jaar leuk vinden?

Alvast bedankt voor het meedenken/reageren.

2

Re: Wat vinden meisjes van 9 jaar leuk?

iets met rose paars kroontje of glitters!!

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

3

roze, glitters, strikken  :Y

en tja... je kunt er altijd naast zitten  :s , maar bij de meeste meisjes van die leeftijd zit je met bovenstaande toch echt een heel eind in de goede richting

4

ik heb een dochter van 9 en ik merk dat ze wat stoerder gaat worden. geen roze en k3, maar wel de voice of holland bv en wat moderne muziek (ryahnna bv) en zo zijn jongens stom. waar ze wel al mee bezig zijn is make-up (een beetje lipgloss) glitters, kleren. daar zou je bv iets van top models mee kunnen doen. dat zijn tekenboeken waar ze zelf kleding en haardracht kunnen ontwerpen. sieraden worden ook interesant leuke oorbellen of een ketting. het blijft moeilijk en het ene kind is het andere niet.

suc6

5

Dankje allemaal!
Ik dacht idd ook dat roze en paars niet meer zo in was bij de meiden...pff moeilijk...
Topmodels...daar kan ik misschien wel wat mee doen.
Ja idd, moeilijk als je diegene niet kent, elke kind is weer anders...maar ja, denk dat ze al enorm blij zijn met een taart.

6

cheeranouk schreef:

ik heb een dochter van 9 en ik merk dat ze wat stoerder gaat worden. geen roze en k3, maar wel de voice of holland bv en wat moderne muziek (ryahnna bv) en zo zijn jongens stom. waar ze wel al mee bezig zijn is make-up (een beetje lipgloss) glitters, kleren. daar zou je bv iets van top models mee kunnen doen. dat zijn tekenboeken waar ze zelf kleding en haardracht kunnen ontwerpen. sieraden worden ook interesant leuke oorbellen of een ketting. het blijft moeilijk en het ene kind is het andere niet.

suc6

Hier ook!

7

Mijn zus heeft een stiefdochter van 9j, en idd, roze is niet meer in!
Het moet wat stoerder zijn. Misschien zo'n zebraprint met zwart/wit en een kleurtje (donkerpaars ofzo)?

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

8

Mijn dochter is 9 en ik raad je aan het roze en de glitter vooral achterwege te laten :+. Dat vinden ze op die leeftijd echt niet meer stoer ;). En niet alleen mijn dochter hoor, al haar vriendinnen ook :lol:.
Ik zou, als ik jou was, maar ik ben jou niet :lol:, iets doen in de trant van wat mariepopo zegt :thumb: . Turkooize is het wel helemaal hiero :y en donkerpaars ook :Y. Mijn ervaring is dat de meiden zo'n lussenstrik helemaal het einde vinden. Zwart en wit doen het ook erg goed.
Het klinkt misschien gek maar voor meiden van die leeftijd kun je tegenwoordig gerust denken aan de "sweet sixteen" taarten.
Ik hoop dat als ze 16 zijn, ze de 'sweet sixteen" taarten nog steeds leuk vinden :+.

Succes met je taart!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

9

Trouwens.[MOVE] -> decoreren

Help elkaar aan of bij ideeën, plaatjes, vragen over puzzelen, icing spuiten, boetseren...

10

Oeps sorry Karin.

Het wordt dus zeker geen roze en glitters.
Zo'n strik vind ik ook zeker heel erg leuk. Alleen gaat de taart in de vriezer bij de voedselbank...dus moet met platte decoratie werken.
Paars, turquoise, zwart en wit staan inmiddels op het lijstje :)

11

Mijn dochter (net vorige week 8 geworden) vindt ook heel veel leuk maar geen rose taart mama! denk dat je met je uitgekozen kleuren goed zit.

12

tja zo zie je maar zit ik er helemaal langs
ik heb geen meiden hier in huis

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

mijn dochter is ook 9 jaar

rose is idd uit
vorige week haar kamer geverft is nu baby blauw met lime groene bloemen
en idd top 40 muziek, make up, ballet nog wel, het word al een kleine dame met haar 9 jaar

succes

gr