1

Onderwerp: hoi

Hoi!

Ik kom hier ook geregeld even kijken. Ik was altijd al gek op gewone taarten bakken maar dit vind ik helemaal waanzinnig gaaf... Voor de 2e verjaardag van mijn zoontje mijn eerste 'echte' taart gemaakt en sindsdien heb ik een nieuwe hobby :). (Eigenlijk geen tijd voor, want ik heb hier een zeer ondernemend peutertje rondlopen die liefst de hele dag bezig is met het restylen van de muur/vloer/trap/bank, jammer genoeg heeft ie nét een andere smaak dan ik :D)
Ik zal niet zo snel een workshop volgen, want ik word altijd heel erg onzeker van instructies, dan kan ik spontaan niets meer. Klassiek gevalletje faalangst in de ergste graad ;). Dus ik rommel liever zelf wat aan, in mijn eigen huisje achter mijn eigen aanrecht, met wat filmpjes van Youtube erbij. Gaat wat minder vlot maar dan komen we er (hopelijk) ook wel :). Vind het voor nu in ieder geval superleuk om jullie mooie creaties te bekijken en ben daardoor zwaaaaar geïmponeerd :D wie weet heb ik ooit op een dag genoeg durf om zelf een foto te posten hihi.

greetz!

2

Re: hoi

Welkom hier!

Ik heb het mezelf ook allemaal aangeleerd via youtube, en how-to's hoor! Werkt net zo goed, maar misschien iets langzamer dan met een workshop.

Waar woon je in het oosten?

Ik heb in Ommen namelijk een ontmoetingsdag georganiseerd voor taarten/cupcake etc. baksters/bakkers in het noord/oosten.

Misschien iets voor jou?
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=171992

..*Heerlijk aan het bakken*..

3

Re: hoi

Errug, ik kon mn eigen bericht niet meer terugvinden...  :o

Ik woon in de Achterhoek, en heb geen rijbewijs dus dan is Ommen wel een eind uit de buurt.
Maar wel een leuk idee!