Onderwerp: piraten cake pops en cake bonbons
Mijn zoontje is vandaag 5 geworden en ging op school tracteren.
Voor de kids deze piraten cake pops gemaakt.
En voor de meesters en juffen heerlijke cake bonbons.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » piraten cake pops en cake bonbons
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn zoontje is vandaag 5 geworden en ging op school tracteren.
Voor de kids deze piraten cake pops gemaakt.
En voor de meesters en juffen heerlijke cake bonbons.
Hey Diaan, Van harte met je GROTE zoon! Dacht dat hij van het weekeind jarig was, maar toen heb je het natuurlijk gevierd!
Ik vind je cake-pops super gaaf! Heb je ze met candy melts gedaan of chocola???
Ook je bonbonnetjes zien er super mooi uit! Daar zal je hoge ogen mee gooien op school!
xxx
de pop cakes zijn met candy melts gedaan en de bonbons ook behalve de bruine die zijn met smelt chocolade van de AH.
kreeg allemaal leuke reakties van de juffen, ze vonden ze erg mooi en erg lekker.
mag ik even naar het recept van je popcakes vragen. Ik heb ze ook eens gemaakt maar toen zakten ze allemaal van het stokje (had ze nochtans in diepvries en koelkast gedaan), had wel met botercreme van pakje gewerkt.
alvast bedankt
ik heb de cake gebakken van mix van homemade waar alleen water bij moet en die verkruimeld en daar botercreme door gedaan, dag in de koelkast zodat ze goed stevig worden.
daarna door de gesmolten candymelds gehaald.
en hoeveel botercreme doe je dan bij?
en hoeveel botercreme doe je dan bij?
ik doe er telkens een schepje door net zo lang tot ik het stevig genoeg vind.
De bon bons zijn mijn favoriet! En een hele leuke presentatie
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » piraten cake pops en cake bonbons