1

Onderwerp: Cupcakes vervoeren

Hooi,

Ik ga binnenkort cupcakes trakteren (op school), maar hoe kan ik die nou het best meenemen?
Ik ben op de fiets en ik loop het liefst niet met een hele grote bak of iets rond op school.
Dus wie weet een goede oplossing om ze te vervoeren naar school?
Alvast bedankt

Owhja trouwens, ik had echt géén idee waar ik deze moest plaatsen en dat kan je melden ofzo? Alleen weet ik ook niet hoe ik dat moet doen :$

2

Re: Cupcakes vervoeren

Meest ideaal vind ik een cupcakehouder of een taartdoos.
Ga je de cupcakes versieren met fondant of marsepein of ga je er een toef op spuiten? Als je ze versiert kun je ze individueel verpakken in een zakje en ze voorzichtig in een boodschappentas doen.

Wel leuk om op school iets van een mand of dienblad te hebben om ze op te zetten voor het uitdelen.

Wat melden betreft: er staat onderin je berichtje het woordje Melden. Als je daar op klikt kun je een berichtje naar de moderators sturen. Maar volgens mij staat je topic hier prima...

Oh, oke bedankt!

Ik ga ze versieren met fondant want een toef leek me al helemaal een drama met vervoeren.
Maar kan je ze ook stapelen ofzo?

Ik heb pas ergens gelezen dat je in een doos, ook een kruis kunt snijden waar de cupcake dan inpast. Maar ook dan heb je wel een erg grote doos nodig. (mocht je toch een toef willen)
Ik zou fondant cupcakes alleen stapelen als het echt niet anders kan. Je gaat toch deukjes zien of het papiertje blijft plakken.  Maar je kunt ze best strak in een doos tegen elkaar aan doen.
Succes.

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

5

Stapelen kan alleen als ze verpakt zijn  (zie mijn topic: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=181729 ) en dan nog heel voorzichtig. Voorkeur gaat altijd uit naar netjes naast elkaar :Y

Oke, maar in wat voor doos dan? Want bijv. 2 dozen voor 18 cupcakes zou ook kunnen. of 3 van 12.

7

gewoon taartdozen...

En bij wat soort winkels koop je die? :$

9

xLienFantasy schreef:

En bij wat soort winkels koop je die? :$

b.v. hier in de webshop

Taart groetjes Ellen

Doosjes voor 1 x kopen is best prijzig. Verkoopt de xenos geen betaalbare cupcake carriers?

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

11

Maar nog even, dat kan toch niet op de fiets?
En die doos is ook behoorlijk groot en dan 2 kunnen er 16 in dus totaal 32 en heb eigenlijk wel echt 33 cakejes nodig...
Sorry ik kom heel zeurderig over maar heeft niet iemand nog een briljant idee?

12

Zit je alleen op de fiets of zit er ook nog iemand achterop? Als er niemand achterop zit zou je met een spin (zo'n soort snelbinder) een boodschappenkrat op je bagagedrager kunnen doen en daar de dozen in. En anders zou je bij de hema kunnen vragen om de plastic tassen waar zij hun taartdozen in doen en die aan je fietsstuur hangen. wel voorzichtig fietsen dan...

13

Maar dan vallen toch al die cupcakes om?