Onderwerp: Even voortstellen
Hallo Allemaal,
Ik ben Esther, 35 jaar, en heb er een hobby bij: juist, ik ben geinfecteerd met het bakvirus. Wat is dat ontzettend leuk om te doen.
Het is begonnen toen ik vorig jaar voor mijn dochtertje een verjaardagstaart wilde gaan bakken. Ik snuffel dus al vanaf vorig jaar augustus op deze site en heb al een paar (mis)baksels achter de rug.
Bij de eerste keer kwam ik niet eens aan bakken toe, mijn biscuit beslag lukte maar niet. Toen kwam ik dus op deze site terecht en zag in de webshop de kant en klare baxmix voor biscuit. Ureka! Het grote bakken en decoreren kon eindelijk beginnen.
Inmiddels heb ik al een aantal redelijk gelukte taarten gemaakt, niet in de laatste plaats door ideeën, tips en informatie gevonden op dit forum, echt super!
Mijn grootste uitdaging komt volgende maand: ik wil graag mijn eigen bruidstaart maken. Ik blijf dus druk snuffelen naar tips en voorbeelden. Ik heb al een keer een stapel taart gemaakt, maar die is geploft. Of het nu komt door dat ie te zwaar is of omdat de vulling is gaan lopen i.v.m. te warme werkruimte, geen idee. We blijven proberen natuurlijk.
Heel veel bak en smul plezier allemaal.
O ja, hoe kan ik foto's plaatsen? Ben niet zo heel erg handig in dit soort dingen