1

Onderwerp: Rotswand

Meiden voor de taart van mijn oudste wil ik graag weten hoe ik het beste van de zijkant van de taart een rotswand (stenen muur) kan maken met stenen die er soms uitsteken en soms niet. (ik kan geen vorm gebruiken omdat die stenen te regelmatig zijn).

Ik ben bang dat als ik de stenen los maak dat de zijkant van de taart niet mooi blijft zitten. En ik heb geen idee hoe ik het zou moeten doen als ik het in 1 geheel wil maken. Ik heb ze alleen voor de zijkant nodig de bovenkant van de taart wordt gewoon glad.

Ik word hier zo gelukkig van

2

Re: Rotswand

Misschien toch zo'n steen matje nemen dan heb je een gelijke muur, maar dan op een aantal plaatsen een steentje extra plakken een soort van 3 D zeg maar, dus een steentje op de andere plakken. Misschien hier en daar een plukje groen er tussen als mos zodat je de naadjes een beetje weg kunt werken.

Succes.

Christine.

3

keukentje schreef:

Misschien toch zo'n steen matje nemen dan heb je een gelijke muur, maar dan op een aantal plaatsen een steentje extra plakken een soort van 3 D zeg maar, dus een steentje op de andere plakken. Misschien hier en daar een plukje groen er tussen als mos zodat je de naadjes een beetje weg kunt werken.

Succes.

Je bent me voor  ;) . Wilde dit ook al zeggen (zonder de mos, wat wel een leuk idee is  :Y )

4

Wat denken jullie in 1x maken of toch steentje voor steentje?

5

Kun je niet een stukje marsepein onder de lap doen waar je stenen wilt hebben? dan kan die er nooit afvallen en krijg je een bobbelige structuur.

Groetjes, Monica

6

marian10 schreef:

Wat denken jullie in 1x maken of toch steentje voor steentje?

:o  begrijp het niet helemaal....

7

Hey meiden,
nog heel erg bedankt voor de tips.
Eerst bekleden en er dan opplakken hielp het beste.
Hier eindelijk mijn Skylanders taart af...
http://members.quicknet.nl/wiline/4_hobbys/42_koken/12_jan_28_skylander.JPG