1

Onderwerp: Cake pops, hoelang blijven ze lekker?

Voor een bestelling heb ik de vraag gehad om ook cakepops te maken naast de taart.
De taart komt ze zaterdag ophalen. De cakepops wil ze pas woensdag erna trakteren. 4/5 Dagen bewaren lijkt mij erg lang en raad ik niet aan.
En gedecoreerd in vriezen heb ik nog nooit gedaan en lijkt me niet handig bij het ontdooien van het chocoladelaagje.

Hoelang zijn cakepops eigenlijk lekker en te bewaren???

Re: Cake pops, hoelang blijven ze lekker?

Hoe maak je je cakepops? Is het een massief balletje cake of verkruimel je de cake en doe je er dan een frosting doorheen?
In het laatste geval is de houdbaarheid afhankelijk van je frosting mar ik denk dat je massieve cake best 4 dagen kan bewaren met een chocolade coating.
En anders invriezen, er was laatst een topic over dat dat prima gaat.

Life is what you bake it.

3

Ik maak de cakepops in de cake pop maker van de funcakes cupcakemix.
Maar cupcakes zou je toch ook niet vier dagen bewaren??
Maar een chocoladelaagje dekt wel weer af.

Ga even zoeken naar het topic wat je bedoelt. Bedankt in iedergeval voor het meedenken.

4

Ik heb ze laatst na 4 dagen nog gegeten en ze waren nog heerlijk!
Maar er is een topic hier ergens waarbij ze waren ingevroren en dat was goed gegaan met ontdooien.

Liefs, Zanoni

5

[MOVE] -> taartdecoratie algemeen

6

Ik ga het van de week zelf maar eens uitproberen.
In de vriezer heb ik inderdaad ook goede ervaringen gelezen.
Zelf heb ik alleen een vriezer met laden, dan komen ze snel tegen elkaar aan. Dus dit ga ik maar niet doen.
Op een site waar ze alleen cakepops verkopen zag ik staan dat ze een week te bewaren zijn.

7

Hier hebben ze ze na een week nog gegeten en de kids vonden ze nog steeds heerlijk. Ook gemaakt van cc mix.

8

Als ik zo de reacties lees, moet het gaan lukken!
Ik had het zelf niet gedacht. Bedankt voor jullie reacties.