1

Onderwerp: een vraag over de patchwork cutters

Hallo allemaal,
ik heb een vraag, ik heb bij de webshop cutters besteld met een leeuw en kleine babydingetjes (speentje, fles etc) nu zag ik bij het voorbeeld dat er boven een rand is met die figuren erin gedrukt en in het midden lijkt het er wel op te liggen. hoe krijg ik dat voor elkaar??  ik snap het niet hihi :o

alvast bedankt voor jullie hulp.

groetjes wendy

Re: een vraag over de patchwork cutters

Ik denk dat je het leeuwtje kunt uitsteken en er tegelijk een leeuwengezichtje in kan drukken.
Maar heb je een linkje? Ik snap niet goed wat je met die babydingetjes bedoelt...

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

3

Je kunt de patchwork cutters als een soort stempel gebruiken (de bovenrand van het voorbeeld) maar je kunt ze ook helemaal uitdrukken en schilderen (de figuurtjes die er op liggen).

Patchwork Cutter Baby Lion & Nursery
zo heet die maar weet niet hoe ik een link moet doen. Ik heb hier bij webshop patchwork cutters ingetypt en dan de 2de dacht ik.
hoop dat je snapt welke ik bedoel

djehr schreef:

Je kunt de patchwork cutters als een soort stempel gebruiken (de bovenrand van het voorbeeld) maar je kunt ze ook helemaal uitdrukken en schilderen (de figuurtjes die er op liggen).

okey dank je wel! dus je gebruikt wel het zelfde ding voor allebei de voorbeelden haha

6

maar je kan er ook 3d plaatjes van maken bv. als de oren (ik noem nou maar wat) lijken of ze dr uit springen dan kan je ook nog een keer extra de oren patchworkcutteren en die weer op bestaande plaatje plakken zodat de oren er éxtra uit springen.
Noem nou oren maar kan ook heel wat anders zijn maar net wat voor plaatje

7

[MOVE] -> decoreren