Re: Champagnebruidstaart en 125 push ups
Fantastisch!!! Zo wel je taart, de pushcakes en de standaard!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Champagnebruidstaart en 125 push ups
Fantastisch!!! Zo wel je taart, de pushcakes en de standaard!!
Heeeel mooi allemaal!
Wat een mooie taart! En die push ups, goed bedacht om die platen zelf te maken
Ziet er allemaal heel mooi uit.
Wauw, die taart is echt zoooooo mooi, heel erg chique. Maar die pushcakes, wat een werk moet dat zijn geweest, petje af hoor 
Geweldig! Wat een ontzettend mooie en ook leuke taart
.
De standaard voor de push-pops is ook heel stijlvol geworden, goed teamwork! 
Wauw, echt fantastisch!
Wauw, mooi hoor!! Super! En wat een werk die parels! Weet ik toevallig uit eerste hand, dat dat heul veul werk is...
En ik zou ook trots zijn op mijn pa, briljante oplossing!
Dat ziet er allemaal prachtig uit. 
mooi! en je oplossing qua presenteren, top!
Wauw, mooi hoor!! Super! En wat een werk die parels! Weet ik toevallig uit eerste hand, dat dat heul veul werk is...
![]()
mag ik vragen hoe je die parels maakt?
Eline25 schreef:Wauw, mooi hoor!! Super! En wat een werk die parels! Weet ik toevallig uit eerste hand, dat dat heul veul werk is...
![]()
mag ik vragen hoe je die parels maakt?
Gewoon balletjes draaien en in een bakje doen, beetje dust erbij en zachtjes schudden met het bakje, dan balletjes eruit halen en in grotere bak leggen. Niet teveel ballen op elkaar leggen om harder te laten worden, anders gaan ze plat worden door het gewicht.
Bedankt voor alle mooie complimenten!
Bruid heeft me ook gebeld en waren ook heel enthousiast! Alle push ups zijn ook opgegaan, zelfs hebben mensen er soms 2 gegeten of mee naar huis genomen voor de kids!
Prachtig!!!!!!!
Wat een geweldige taart!!!!!!!!!!!!
Even een vraagje: hoe heb je de parels vastgeplakt op de taart? Met icing?
ik vind je taart helemaal toppie!!! zo mooi gemaakt!
je pushup zien er echt helemaal goed uit zo in die houder!
Wat een geweldige taart!!!!!!!!!!!!
Even een vraagje: hoe heb je de parels vastgeplakt op de taart? Met icing?
ja met icing
Helemaal, helemaal geweldig is het! Wat een super gaaf en prachtig geheel!
Mijn mond valt open.... Prachtig!
Moet er even van bijkomen.
Gr, Miriam
Schitterend! Wat een geweldige taart. En die standaard is helemaal perfect. Kan helemaal begrijpen dat je trots bent. Super opdracht en super uitgevoerd!!!
Echt supermooi die taart, en je push up cakes zijn ook hartstikke mooi en prachtig gepresenteerd !
ik vind de taart echt SUPER~! die bubbels, zoooo echt!! Complimenten
Dat is echt een hele mooie taart...
En net zoals zovelen, ben ook ik weg van je standaard, super gedaan!!
Schitterend....en ook een prachtige standaard voor de push-ups...ik had je verhaal nog niet gelezen en dacht "hoe komt ze aan die schitterende standaard"....maar na het lezen van je verhaal was dat wel duidelijk.
Schitterend resultaat!! 
Gaaf! Echt supergaaf! De taart is echt helemaal geweldig en de pushcakes zijn echt heel stijlvol zo. Nu nog een plekje verzinnen waar je de standaard kwijt kan. En ik ga het onthouden, mocht ik er ook eens een nodig hebben, haha!
Gaaf! Echt supergaaf! De taart is echt helemaal geweldig en de pushcakes zijn echt heel stijlvol zo. Nu nog een plekje verzinnen waar je de standaard kwijt kan. En ik ga het onthouden, mocht ik er ook eens een nodig hebben, haha!
nee joh standaard kan helemaal uit elkaar, het is de alluminium dallas standaard van het bouwhuis als basis...
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Champagnebruidstaart en 125 push ups