1

Onderwerp: Mezelf even voorstellen.

Hoi!

Ik ben Michelle, 21 jaar en volgens mij heeft de bakmicrobe me te pakken.  :D
Ik heb samen met m'n moeder altijd al cakejes etc gemaakt en versierd (nu ja, een beetje gekleurde glazuur). En toen ik groot genoeg was maakte ik ze zelf als m'n moeder geen tijd had.

Een half jaartje geleden heb ik de eerste keer botercreme gemaakt en mijn eerste packetjes rolfondant + bloemenuitstekertjes gekocht. Tot nu heb ik door mijn studie niet echt veel tijd gehad om nieuwe technieken etc te leren maar nu met de examens begint een mens al eens rond te surfen. En zo ben ik op deze site terecht gekomen. En ja hoor, ik heb er weer helemaal zin in.
Zo heb ik al een heel pak leuke receptjes opgeslagen en vele mooie taarten en cupcakes bewonderd.

Binnenkort komt trouwens mijn allereerste webshopbestelling met decoratie binnen. Oooh wat heb ik er zin in om aan de slag te gaan!

Als eerste op de planning staan de red velvet cupcakes met vanilla cream frosting.  :9

Graag zou ik over een jaar en half voldoende kunde  hebben om een mooie taart te maken voor mijn ouders hun 25e huwelijksverjaardag. Wordt nog veel oefenen dus....

Nou, als ik problemen heb, horen jullie het wel  O-)  En tot dan blijf ik lekker inspiratie verzamelen voor mijn eigen baksels. 

Groetjes, Michelle

2

Re: Mezelf even voorstellen.

Welkom!

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten