1

Onderwerp: Spoed, oreo pops verhouding

Hoi allemaal,

Il wil pops maken, deze keer van oreo koekjes daar ik geen biscuit heb liggen.....wat mengen jullie erdoorheen. En hoe zijn de verhoudingen en als laatste hoeveel pops kun je dan maken ????

Gr. Seija

back in the world of baking !!

Re: Spoed, oreo pops verhouding

http://www.cake4you.nl/oreo-cakepops/  :Y

'' Make cakes, no war'' ♥

3

Zou het ook met mascarpone kunnen ???

4

proberen maar mascarpone is wat minder compact. ik gebruik altijd 2 rollen op een klein pakje monchou.

Theodora schreef:

proberen maar mascarpone is wat minder compact. ik gebruik altijd 2 rollen op een klein pakje monchou.

en hoeveel kan je er dan van maken? wat wegen 2 rollen? (ik ben een oreo virgin ;) )

I never met a calorie I didn't like....

6

taartenprinsesje schreef:
Theodora schreef:

en hoeveel kan je er dan van maken? wat wegen 2 rollen? (ik ben een oreo virgin ;) )

Ben ook heel benieuwd hoeveel je eruit haalt ?

heb ff opgezocht hier is een pak oreo´s bij de alberheijn 176 gram
http://webwinkel.ah.nl/process?search_p … ules.build

8

Afhankelijk van hoe groot je ze maakt, ik heb de laatste tijd steeds 20 gram per balletje genomen, ik haal er dan geloof ik 16 uit 2 rollen en zo'n klein pakje monchou.

toch snap ik niet wat rollen zijn, ze zitten toch in een kartonnen verpakking? ik ga morgen wel even shoppen anders ;)

I never met a calorie I didn't like....

10

Ja je hebt ze inderdaad ook in kartonnen verpakking maar ook gewoon in plastic koekrollen, als je gaat shoppen zie je het vanzelf.

ik had er echt heel veel uit 2 rollen, maar niet zo´n grote, ik denk 5 bij 5 cm ofzo? :think: