1

Onderwerp: 300 cupcakes maken

Voor een beurs moet ik 300 cupcakes maken. Heeft iemand tips? Hoe lang van te voren kan ik ze maken en hoe kan ik ze dan het beste bewaren.

Op de beurs komt het fondant erop. Dat doen we daar ter plaatsen.

Of kun je ook ergens kant en klare cupcakjes kopen, zodat we alleen het fontant erop hoeven te doen.

Wie heeft tips?

2

Re: 300 cupcakes maken

Als je  genoeg ruimte in de vriezer hebt kun je ze van te voren in etappes bakken en ze invriezen. Kant en klaar kopen kan ook (liggen vaak bij de kant-en-klare cakes en de luxe koekjes) maar die zijn een stuk minder lekker... En ze moeten er maar net 300 hebben liggen als jij ze nodig hebt  ;)

Vers zou ik ze niet langer dan 2 dagen van te voren bakken.

3

Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk  is een show-rubriek (even omschrijvingen en sticky's lezen), voor vragen zijn de andere rubrieken bedoeld.

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Dank voor het verplaatsen.
Ik zag te laat dat het in de verkeerde rubriek stond.

5

Ik kan er 24 kwijt in mijn oven ( 2 lagen met rooster) Als ik grote ladingen moet doen ( bv kika Actie) dan maak ik ze van cake. Je hebt die pakken waar je alleen water bij hoeft te doen. Dus je beslag is in 2 minuten klaar en in 8 of 9 ladingen ben je klaar!!!...

ik zou ze idd niet langer dan 2 dagen van tevoren maken en bewaren in bewaardozen!!