Pagina's Vorige 1 2 3 Volgende
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Op jullie verzoek weer een paar taarten van mij....
Jeetje Peggy wat vervelend allemaal laat je een kies trekken krijg je dit er achteraan! Ik hoop van harte dat je een Maandag goed geholpen wordt en dat je dan snel hersteld. Hier loop je al te lang mee rond nu!
Je taarten zien er weer geweldig uit! Zoals altijd!
Nou meis heel veel sterkte! 
veel beterschap! en prachtige parade! en natuurlijk vinden wij jouw taarten niet mooi, maar prachtig!!!! lief dat je ze bijft posten! 
Wat een prachtparade weer.
Ik ben helemaal weg van je rozen!
Wat ellendig dat je zo beroerd bent en geopereerd moet worden.
Hopelijk knap je door die ingreep snel op.
Heel veel beterschap gewenst!
Prachtig! Geweldig die Mariotaart en wat een mooie grote rozen! Heel veel sterkte morgen..
Heel mooi weer, maar das niet nieuw, hihi, wat een grap zou dat zijn als ik een taart van jou bekeek en er stond een monsterlijk ding met deuken. 
Heel veel sterkte voor morgen !!!
En ja ik ben heel blij dat we weer van je taarten mochten genieten, ze zijn (net als altijd) helemaal geweldig.
waauw, supermooie taarten! pareltje om naar te kijken 
Het ziet er zoals altijd top uit

Peggy heel veel strerkte morgen en een spoedig herstel toegewenst !
Dat de operatie een einde maakt aan de ellende !
Je taarten zijn zoals altijd helemaal super !!!!
oh prachtig zeg, ik vind Yoshi zo leuk!
Weer stuk voor stuk fantastisch en Mario is mijn favourit! 
Wat zijn jullie toch lief zeg..... super bedankt!!!!
@ Wendy, ik zal er eens een taartje gemaakt door de handjes van mijn zoontje bijzetten, eens kijken naar de reacties dan, hahaha....
Hoi Peggy,
Ik heb even op je site gekeken maar wat maak jij mooie taarten. Echt super. Deze zien er trouwens ook mooi uit hoor. Veel sterkte met je operatie. Ik wil misschien de ws puzzelen gaan doen op 5 feb. maar gaat die nu wel door met je tandproblemen?
Groetjes Monique
Zoals het er nu naar uitziet gaat dat gewoon lukken. Deze week zal mijn laatste en natuurlijk ook zwaarste week zijn met een dik en gekneusd hoofd en drain door mijn neus maar in de week erna moet het toch wel weer helemaal de goede kant op gaan hoor. Dus als je je in wil schrijven.... super leuk. Doe maar via: peggy@taartendroom.nl
Heel mooi en veel beterschap. Rustig an!
Prachtige parade. Oh, om toch zoveel geduld te hebben om zulke mooie dingen te maken!
En ik zit nog eens naar je Hello Kitty taart te kijken, hoe komt het nou dat ik die zo mooi vind? Maar ik zie dat je slechts 3 basiskleuren hebt gebruikt: wit, roze en donkerroze en accentjes zilver. Dat is mijn grootste probleem: dat ik niet weet welke kleuren mooi bij elkaar zijn. Maar eigenlijk is het heel simpel
Heel veel succes met je operatie en herstel!
Practige taarten allemaal, maar Mario heeft toch een klein streepje voor.
Prachtig zijn ze, en veel sterkte toegewenst.
prachtig peggy! sterkte met je operatie!
Zeker mooi! Sterkte met alles!
heel veel sterkte met je operatie, pfff wat een drama zeg na het trekken van een kies brrr.
Je taarten zijn natuurlijk weer helemaal geweldig!!
hopelijk knap je nu eindelijk snel op... maar ik vind je taart echt keer op keer super... knap om dat zo te maken met de pijn.
Zit net even naar je taarten te kijken.. miste je altijd prachtige foto's al.
Ik lees dat je behoorlijk in de lappenmand zit en zeker vandaag dus heeeeel veel sterkte !
En wat betreft je taarten, ze zijn weer geweldig .
snap niet dat je dat gewoon door kunt blijven doen met zoveel andere dingen aan je hoofd.
Echt knap hoor !!
Oh wat zijn ze weer prachtig! Mag ik vragen welke maten je hebt gebruikt voor de Hello Kitty taart?
Veel veel beterschap en succes met je operatie, ik hoop dat het allemaal snel achter de rug is voor je 
hey schat ze zijn in een woord prachtig enne van harte beterschap he ik zit ook met een blauw smoeleke ivm inplantaten gr daisy en gerrie
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Op jullie verzoek weer een paar taarten van mij....