Re: Tuttentaart met thee servies en ik ben best trots!
Wat heb je dat ontzettend leuk gedaan zeg, erg schattig!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Tuttentaart met thee servies en ik ben best trots!
Wat heb je dat ontzettend leuk gedaan zeg, erg schattig!

Heel gaaf gedaan!! Hoe heb je de thee gemaakt? Pipinggel? Ziet er heel realistisch uit.
Zo wil ik ook wel kunnen tutten. Mooi hoor!
heel erg leuk!
Nou daar mag je ook heeeeeel trots op zijn wat een prachtige originele creatie !!!!!!!
Geweldig!
Moet gelijk aan Hyacinth Bucket denken.

Schitterend en wat een leuk idee!
Ik vind alleen de achtergrond een beetje aan de drukke kant. Ik denk dat je taart iets beter uitkomt op een rustigere foto.
Heel gaaf gedaan!! Hoe heb je de thee gemaakt? Pipinggel? Ziet er heel realistisch uit.
Ja, met pipinggel. Eerst een beetje gelige fondant in het kopje gedaan en daarover bruin gekleurde pipinggel 
Schitterend en wat een leuk idee!
![]()
![]()
![]()
Ik vind alleen de achtergrond een beetje aan de drukke kant. Ik denk dat je taart iets beter uitkomt op een rustigere foto.
vond ik eigenlijk ook. ik hd helaas geen creme barok, kanten papiertje/behang om er achter te doen
.
Geweldig mooi zeg!!!
Complimenten!!!
Ohoh.... ik geloof dat ik (ook) een tut ben

Ontzettend mooi!
heel gaaf!!
wat een heerlijk lieve zoete tuttige taart,ben flieft!!!!!!!
Heel gaaf! Super gedaan 
Wat geweldig knap gemaakt!
Ga alsjeblieft lekker verder tutten en trots blijven, want het is een geweldig gave taart!
Je theeservies is
En dat hondje:
Heel origineel geheel. 
Wat een schattie zeg! Erg mooi gemaakt 
hij is heel gaaf zo en alles past ook heel leuk bij elkaar, een heel gaaf geheel zo!
Een plaatje!!!!
ziet er heel mooi uit allemaal, prachtig geschilderd ook!! Daar was je tante vast heel erg blij mee!!
Omg!!!!!! Ik vind hem echt helemaal geweldig. Dat lijkt me wel heel leuk om zoiets te maken. Volgens mij heb je er veel plezier aan gehad tijdens het maken. Mag ik hem opslaan ter inspiratie?
Supergaaf!!!!!
Fantastisch en mooi geschildert toppie 
vind um niet alleen er heel mooi uit zien maar ook heel gezellig. Je schilderwerk is ook prachtigggg 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Tuttentaart met thee servies en ik ben best trots!