Onderwerp: een nieuwe bakster :)
Hallo allemaal,
Ik lees al even mee hier maar wil me nu toch even voorstellen. Ik ben Marjolein en ben sinds een paar maanden bevangen door het bakvirus. Ik klop nog met een philips handmixertje en heb geen fancy spulletjes, maar smaken doen de taartjes zeker!
Met foto's van mijn gebakken taartjes zal ik jullie niet 'verblijden' want een schoonheidsprijs winnen ze niet. Gelukkig smaken ze wel heerlijk. De afgelopen maanden heb ik met behulp van allerlei info hier uit het forum een paar progrestaartjes gebakken, chocoladeganache taartjes en voor een verjaardag gisteren ook een heerlijke taart met lemoncurd, aangevette slagroom en luchtige kwarktaartpudding. Die laatste is tot nog toe mijn favoriet.
Binnenkort gaan we toch maar eens een paar workshops volgen, dan wordt het uiterlijk misschien ook wat appetijtelijker. In elk geval, alvast bedankt voor de onuitputtelijke hoeveelheid info die hier te vinden is en waar iedereen aan meehelpt. Ik hoop dat ik ooit ook anderen kan helpen, maar tot nu toe is het vooral absorberen wat ik hier doe
Groetjes, Marjolein