1

Onderwerp: Zal ik me dan toch maar eens voorstellen ;)

Goedemorgen mede baksters!

Inmiddels alweer een jaar lid maar behalve heel veel infogebruik, swijmelen op alle mooie foto's ed ben ik nog niet gekomen.
Dus bij deze dacht ik mij toch maar eens voor te stellen. Wel zo netjes :p

Ik ben Mireille, 28 zomers, moeder van een dochter en zoon en woonachtig in Emmen (drenthe) Ik ben getrouwd met een automonteur en ben zelf werkzaam als schoenverkoopster bij Ecco wat ik met zeer veel plezier doe.

Toen mijn dochter 1 werd had ik het plan zelf een taart te maken. Na het vinden van alle basisrecepten (destijds zelfs voor de fondant) aan de slag gegaan. Ach en ondanks dat alles onder de troep en plak zat vond ik mijn eerste taartje best heel geslaagd.
Het tweede jaar zou ik het anders aanpakken maar door tijdgebrek is het toen een standaard appeltaart en een kwarktaartje geworden :(
Bij 3 moest dit natuurlijk goed gemaakt worden en ik heb me hier ingeschreven. Dankzij jullie baksters heb ik de info gekregen hoe te werkt te gaan en wat te gebruiken. Het resultaat: een 3 hoge bumbataart met boetseersels!

Toen was ik om en sindsdien bak ik op zeer regelmatige basis voor onszelf, familie, vrienden en kenissen.
Gisteren het ultieme klapstuk aangeschaft om echt lekker aan de slag te kunnen; een kitchenaid classic. Wel via m'n andere fao website de MP maar hij is zo goed als nieuw! Ben de koning te rijk! Hij mag zo direct aan de slag want madam wordt morgen 4 en er moet natuurlijk getrakteerd worden. op het menu: K3 cupcake's ;)

2

Re: Zal ik me dan toch maar eens voorstellen ;)

EEn verlaat welkom ;)

Alvast een hele fijne verjaardag morgen!