1

Onderwerp: Eerste koekjes: Delfts Blauw

Ik had gister een middagje niks te doen en dit was het eerste wat in me opkwam ;)  Dus ja, waarom niet he? Dit zijn mijn eerste gedecoreerde koekjes, en op zich vind ik ze redelijk gelukt. O-)

Tips zijn altijd welkom!

Groetjes Yvet

http://img696.imageshack.us/img696/9430/ajwnfypceaa2m4d.jpg

2

Re: Eerste koekjes: Delfts Blauw

Zien er leuk uit.

Neem ook een kijkje op mijn blog:
meBakery.blogspot.nl

Ziet er leuk uit voor een eerste keer .  :thumb:
Ik wil jou alvast als tip meegeven om de icing wat gelijkmatiger te laten uitvloeien, gebruik een tandenstoker om de icing tot in alle hoekjes te krijgen. Misschien is jouw icing niet vloeibaar genoeg.
Je gebruikt een andere cosistentie om uit te lijnen dan om te vullen.
Steeds zeer voorzichtig met water toevoegen want te lopend is ook niet goed want dan lopen de koekjes over. Druppelgewijs water toevoegen.

Om uit te lijnen consitentie vergelijkbaar met chocopasta op een warme zomerdag. Om op te vullen consistentie vergelijkbaar met shampoo.

Hopelijk heb je er wat aan en zeker verder doen hé koekjes decoreren met RI is superleuk !
Goed gedaan.  :thumb:

:thumb:
heb je die vormpjes met de hand uitgesneden? of zijn daar uitstekertjes van?

over de icing... wat koekebakkevlaaie zegt ;)

I never met a calorie I didn't like....

5

taartenprinsesje schreef:

:thumb:
heb je die vormpjes met de hand uitgesneden? of zijn daar uitstekertjes van?

Ik heb ze met de hand uitgesneden met een plaatje erbij, dat werkte opzich best goed ;)

6

Bedankt voor de tips, ga ik zeker wat mee doen volgende keer :) ik weet alleen nog niet wanneer ik weer koekjes ga maken, want er zijn nog zoveel leuke dingen om uit te proberen :lol: