1 Laatst bewerkt door joyvin (22-01-2012 14:51)

Onderwerp: Spraakmakende voetbaltaart?

Ik werd gebeld door een vader van een tweeling. Zij werden vandaag 9 jaar. En nou is de een voor ajax en de ander voor Feijenoord! Heel bijzonder, dat vond hij zelf ook. En hij wilde dat erg graag in 1 taart verwerkt zien! Toen aan de slag gegaan met schetsen... stond mijn man ineens naast me... zegt ie: Bren, dat moet ying en yang worden! Dat vond ik wel een goeie!! Vandaar hier mijn voetbaltaart Ajax en feijenoord ineen!
Ik denk dat niet iedereen dit een mooie taart vind!! En dan met name de voetbalfanaten, haha!http://www.mijnalbum.nl/Foto-E3EM3NLJ-G.jpghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-4FROTU8N-G.jpg
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
O ja, de letters heb ik met de cricut gemaakt, met frostysheet, dat ging super!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

2

Re: Spraakmakende voetbaltaart?

Prachtige zijkant!

What goes around, comes around.
Sinds 1 januari 2012 bestaat n'Cakes: www.n-cakes.nl

goed gevonden ying en yang   :Y

ikzelf ben geen voetballiefhebber meer maar nog steeds een zwak voor rotterdam en tja dan hoort feyenoord erook bij he  :+

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

4

Vind hem erg leuk geworden! Leuk zo met die zijkant, maakt het helemaal af.

5

Orgineel opgelost! mooie taart zo!

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

6

denkt corne ook al mee :D ik vindt m erg leuk ook al blijft ajax m'n cluppie!

7

Super leuke orginele taart!

8

Yvon365 schreef:

denkt corne ook al mee :D ik vindt m erg leuk ook al blijft ajax m'n cluppie!

Haha, ja, meestal is het van zoek het maar uit, het is jouw ding, dat taarten!! Maar nu kwam dat idee toch echt van hem! :Y
Hij heeft hem zelfs op twitter gezet, haha! En hij heeft zelf echt niets met voetbal, maar stiekum vond hij dit toch een gave taart, denk ik! :D

9

:thumb: Wat is is leuk zeg! Mag ik je vragen hoe je de zijkant gemaakt hebt? Zijn dat allemaal losse stukjes? Groetjes Thea

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

10

ja ik had hem op twitter van m al gezien haha. de mijne heeft idd ook altijd zoiets van zoek t maar uit. :Y  al geeft ie.wel altijd eerlijk z'n mening! heb jij ook zo'n cricutmachine? zit er over te denken om m aan te schaffen. het maakt een hoop dingen een stuk makkelijker denk ik :D

11

Hele mooie uitvoering, vind de zijkant ook heel goed gelukt. Best wat werk geweest lijkt me.  :thumb:

Bakgroetjes van Marinka!

12

Theatje schreef:

:thumb: Wat is is leuk zeg! Mag ik je vragen hoe je de zijkant gemaakt hebt? Zijn dat allemaal losse stukjes? Groetjes Thea

Hoi Thea, ja dat zijn allemaal losse stukjes. Ik heb eerst de zijkant bekleed met dun wit marsepein. en daar de losse stukjes weer opgeplakt.

13

Yvon365 schreef:

ja ik had hem op twitter van m al gezien haha. de mijne heeft idd ook altijd zoiets van zoek t maar uit. :Y  al geeft ie.wel altijd eerlijk z'n mening! heb jij ook zo'n cricutmachine? zit er over te denken om m aan te schaffen. het maakt een hoop dingen een stuk makkelijker denk ik :D

Ja, ik heb een cricut. En daar heb ik de lettertjes mee gemaakt. Het waren er 32! En de kleine letters zijn 1,5 cm. Dus dat valt anders niet mee, om ze zo netjes en zo klein te maken. Dus ik ben wel blij met m'n cricut. Ik moet alleen nogg de juiste ready to use fondant van wilton vinden. Want de fondant van funcakes lukt echt niet. De letters heb ik met frostysheet gedaan en dat ging goed. Maar ik gebruik hem dus lang niet bij iedere taart.

14

Goed bedacht en die zijkant is super!

15

il vind de fondant/marsepein van funcakes zo wie zo drama...en letters zo klein met de hand wordt zeker niet zo netjes. nog ff sparen en dan toch maar zo'n apparaat aanschaffen denk ik.

16

Vind hem echt geweldig!
Heel leuk dat Ying yang idee zeg.
En die zijkant ook geweldig mooi, maakt hem echt helemaal af.

17

Heel leuk gedaan (en bedacht ;) )!

18

Spraakmakend is t'ie!  :lol:
Maar wel ontzettend leuk bedacht en in elkaar gezet! :thumb:

Groetjes, Angela

19

Zie je nou wel dat Ajax en Feijenoord best samen gaat  :D
Erg mooi opgelost!!!!!

20

Echt heeeel vet (alleen begrijp ik de keuze oranje niet geheel? :P) Feyenoord & Ajax hebben alletwee iets met rood toch :p..
En de ajax letters zijn niet helemaal donkerzwart zeg maar?

Maar ik doe je dit echt in de aankomende 5 jaar nog niet na dus ik bedoel het niet slecht hoor, hij is echt heel vet! :D

21

Als ik in de taartenparade loer, probeer ik altijd om net niet door te scrollen naar de foto, om eerst het verhaal erachter te lezen.

Nu dacht ik, Ying en Yang?? Met die logo's, huh???  :think:
Maar geweldig opgelost zo, ook de kleurcombinatie en de zijkant van de taart, TOPPIE!!!  :Y

22

Keeekie schreef:

Echt heeeel vet (alleen begrijp ik de keuze oranje niet geheel? :P) Feyenoord & Ajax hebben alletwee iets met rood toch :p..
En de ajax letters zijn niet helemaal donkerzwart zeg maar?

Maar ik doe je dit echt in de aankomende 5 jaar nog niet na dus ik bedoel het niet slecht hoor, hij is echt heel vet! :D

Ik heb de foto gemaakt met lamplicht, hij is toch echt rood en wit! De letters heb ik zo zwart mogelijk gemaakt!

23

Hij is echt heel leuk geworden  :thumb:

24

Serieus? Ik zie echt heeel duidelijk oranje, maar als jij zegt dat het rood was, geloof ik je hoor :P.

Ja die Amsterdam lijkt wat minder zwart dan Ajax en de rand van feyenoord.
:p