1

Onderwerp: En de eerste stapeltaarten

Hieronder mijn eerste twee stapeltaarten. Helaas ben ik nog niet zo'n ster in het stapelen (om de één of andere reden zakken ze altijd wat scheef, ondanks de dowels en taartkartonnen :/), maar goed, oefening baart op den duur kunst (zullen we maar zeggen :P):

Deze taart heb ik gemaakt tijdens een workshop voor de verjaardag van mijn pleegzusje:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GAZ3OFZA-D.jpg

En deze taart was voor mijn schoonmoeder die 50 werd. Met toestemming ernstig geïnspireerd door de prachtige verjaardagstaart taart van MeNadine (http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=140661), maar helaas nog niet half zo mooi:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GMYZQNF6-D.jpg

Feedback is altijd welkom!

My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already.

2

Re: En de eerste stapeltaarten

Wow wat een mooie taarten zeg!!!

3

Beide zien er  :thumb: uit!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

4

Mooie taarten! Mag ik jou vragen hoe je de fotos zo krijgt? Groetjes

5

Bedankt voor de lieve berichtjes! Altijd leuk om te lezen :Y

@lovelycake: via het fotoprogramma Photofilter heb ik de achtergrond 'weggegumd'. Duurde wel lang (ben een pietlut :shh:  :P), maar de achtergronden waren zo rommelig dat een neutrale achtergrond voor mijn gevoel de taartjes leuker uit deed komen. Volgens mij kan het ook wel gewoon in paint. Is alleen een erg tijdrovend proces :lol:

My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already.

6

Haha ik ken het.. Perfectionistisch, maar ook de rommelige achtegronden soms bij een foto vandaar ook mijn vraag. Vind dat je dit mooi hebt gedaan zo!! En de taarten zijn zel ook "lovely!!"

7

Bedankt voor het compliment ;)

8

allebei prachtig, maar de tweede is echt beeldschoon !!

Groetjes, Conny

9

Hij is mooi geworden zeg!!! Hoe vond de familie de taart??

Groetjes,

Nadine

10

Hallo Nadine! Excuses voor mijn erg late reactie, ik zie je bericht nu pas :/ Maar nog bedankt voor je lieve reactie :o De familie vond hem gelukkig mooi en lekker :)

11

Hele mooie taarten hoor. :thumb:

12

Ik vind je taarten erg mooi! Ik zie niets waarom je jezelf niet zo'n goede stapelaar vindt en waarom die laatste niet mooi genoeg zou zijn. Ik vind ze in ieder geval prachtig! ;)