1 Laatst bewerkt door twinstwins (06-04-2013 18:52)

Onderwerp: Bruidstaart 150/200 pers. Hoe ga ik dat doen??

-

2

Re: Bruidstaart 150/200 pers. Hoe ga ik dat doen??

:think: pfffff..... goed nadenken idd :Y

hoe groot is je oven? past daar een 35cm in?
Je kunt ook grotere taarten maken, met half-ronde vormen (2 tegen elkaar is een 40cm rond enz).

Meerdere grote stapels zijn nodig voor zo'n aantal, maar je kunt ook kiezen voor 1 stapel en dan een boel losse aansnijtaarten erbij, die heel eenvoudig versierd/bekleed zijn en alvast gesneden kunnen worden door de bediening (anders duurt het ook veel te lang voordat iedereen taart heeft).

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

Ik dacht idd iig aan een stapel aan 35, 30, 25, 20 en 15 cm. Ik heb geen flauw idee of een 35 cm in mijn oven past. Dan zou ik moeten meten. Denk het haast niet!!!

dan een stapel van 20,25, 20 en 15?? En dan losse taarten er bij idd die achter door de bediening wordt aangesneden .!!! Zal eens overleggen..

ow ow ow...het is wel een hele leuke opdracht natuurlijk!!!...

Hij had een foto toe gestuurd van 8 losse taarten op een standaard die boven elkaar gestapeld waren op een soort standaard...Niet mijn ding maar goed....

Ik kan nog even overleggen. Wacht nog ff de ideeen hier af.

4

Ik meld je even, volgens mij sta je in de verkeerde rubriek...

5

luce schreef:

Ik meld je even, volgens mij sta je in de verkeerde rubriek...

Tnxx!! :lol:

6

Voor bakadvies sta je goed hoor. :Y

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

7

Oeps sorry!  :o

8

Ik lees even met je mee! Ik heb toevallig van de week ook een vraag gekregen van een collega. Weet nog niet voor hoeveel personen het moet zijn, maar .... ieeeeeeeeee vind het toch ineens wel spannend ;-).

Ben benieuwd naar de tips die je krijgt!

kan je het niet samendoen met iemand?

ik zou alle decoratie van te voren maken.
niet te moeilijke vullingen.
en als ze ze op zaterdag nodig hebben. echt wel donderdag alles bakken, vullen afsmeren en de dag erna alleen maar bekleden. maar waar laat je het? heb je zo'n grote koelkast?
succes wel een hele eer.
heb je al een idee hoe je het uiterlijk wilt hebben?

gr. christa

10

zeker geen koelkastvulling lijkt me zo ;) (of je moet een koelcel ter beschikking hebben :think: )
Ik zou alles ruim van tevoren bakken en invriezen (waar mogelijk; buren hebben natuurlijk ook een vriezer, of de slager.... O-)  ;) )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

11

christa-taart schreef:

en als ze ze op zaterdag nodig hebben. echt wel donderdag alles bakken, vullen afsmeren en de dag erna alleen maar bekleden. maar waar laat je het? heb je zo'n grote koelkast?
succes wel een hele eer.

gr. christa

Ik heb het voorstel gedaan om een 4 laags stapelvoor 65 personen voor het aansnijden te doen en daarnaast losse taarten voor in de keuken die door de bediening aangesneden kan worden op het moment dat het bruidspaar hun eigen taart aan snijdt...

Ik het het voorstel gedaan om de stapel wit te maken met aan de onderzijde een glanzend lint in hun kleur en een rozenval of losse rozen her en der.....Redelijk strak dus..

Hij gaat overleggen met zijn vrouw dus ik ga horen wat ze willen..en ligt ook een beetje aan de locatie waar ze gaan trouwens...Ik ga nl niet met een boel taarten naar bv A'dam sjezen....We gaan het mee maken!!

En koeling heb ik genoeg...Op het werk van mijn moeder zijn een boel  koelcellen en vriescellen waar ik het evenetueel zou kunnen stallen tot de bruiloft...

12

twinstwins schreef:
christa-taart schreef:

succes wel een hele eer.

gr. christa

Ik heb het voorstel gedaan om een 4 laags stapelvoor 65 personen voor het aansnijden te doen en daarnaast losse taarten voor in de keuken die door de bediening aangesneden kan worden op het moment dat het bruidspaar hun eigen taart aan snijdt...

Ik het het voorstel gedaan om de stapel wit te maken met aan de onderzijde een glanzend lint in hun kleur en een rozenval of losse rozen her en der.....Redelijk strak dus..

Hij gaat overleggen met zijn vrouw dus ik ga horen wat ze willen..en ligt ook een beetje aan de locatie waar ze gaan trouwens...Ik ga nl niet met een boel taarten naar bv A'dam sjezen....We gaan het mee maken!!

En koeling heb ik genoeg...Op het werk van mijn moeder zijn een boel  koelcellen en vriescellen waar ik het evenetueel zou kunnen stallen tot de bruiloft...

HOi,

waar woon je, wil je eventueel wel helpen met bakken enzo...