Re: Hoeden topsy bruidstaart
schitterend!
http://taartenvancorry.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hoeden topsy bruidstaart
schitterend!
Gaaaaaaaf! Echt heel mooi gedaan
Wow, wat gaaf en strak!! Knap hoor!
En hij is nog steeds zo ontzettend waanzinnig mooi!!
Wauw wat n bijzondere taart! en ik heb natuurlijk meteen even op je flickr-site gekeken: écht n gemis dat je hier nooit taarten post, je maakt echt super mooie taarten!! en wat je op deze foto niet ziet is dat de stapel ook echt heel groot is, dat verbaasde me, ik dacht dat t n schattig klein stapeltje was maar nee, hij is gigantisch! Ik ben t dus eens met Kadohke: vaker taarten posten!!! 
in 1 woord: geweldig!!!!
Waauw!!! Echt zo mooi!! Ziet er ook niet echt eenvoudig uit. Maar ik zeg het nog eens zo mooi!!
jeetje zeg...hij is prachtig.
ubergaaf!
Supergaaf, superstrak.. Ik doe het je niet na !
Heel erg gaaf!
Oh wauw wat leuk, nieuwe berichtjes. Thanx allemaal.
Oh en brabantsgebakske hij woog zo'n 15 kilo dus best groot ja. Het was ook een aardige klus om deze gevaarte te stutten zodat het niet in elkaar zakte maar dat het nog wel taart bleef. Vond de uitdaging geweldig en ben blij dat de bruidspaar vertrouwen in mij had. Voelde mij zeer vereerd dat ze voor mij kozen en dat terwijl ze ook proffessionele bedrijven om offerte hadden gevraagd.
En het niet zo vaak posten...eh tijdgebrek naast mijn fulltime baan is dat een goede smoes? 
liefs crunchie
Wauw! Wat heb je dat gaaaaaaaaaf gedaan zeg!
Ik kan me helemaal voorstellen dat het een hele klus is geweest maar het resultaat is verbluffend

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hoeden topsy bruidstaart