1

Onderwerp: winnie the who??

Hoi allemaal,

Volgende week is mijn dochtertje jarig en die wil graag een winnie the pooh taart. Nu ben ik zelf nog een beginner met het maken van taarten, maar wil 't toch graag proberen.
Ik heb nu van mijn dochters klei een winnie the pooh gemaakt. Lijkt 't ook een beetje? 't gaat mij erom dat de visite ook kan zien dat het pooh beer is....
p.s. ik heb het dus gemaakt met mijn dochters klei, dus let aub niet op de kleuren....want zij houdt er nogal van om kleuren te mengen  :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6VDTMNZW-D.jpg

Bedankt voor het kijken! Tips en trucs zijn van harte welkom!!  :Y

"Chocolate cake is like happiness, you can never get enough of it.”

2

Re: winnie the who??

Ik kan zelf totaal niet boetseren..wel heb ik ondertussen gemerkt dat als je een bekend poppetje gaat namaken de lat veel hoger ligt dan dat je bijvoorbeeld een diertje namaakt.

Het is absoluut te zien dat het om winnie the pooh gaat..dus denk dat het wel goed gaat komen..de visite zal het ook vast en zeker herkennen!!

3

Ja hoor, en helemaal als je er nog een potje honing bijmaakt!

4

Ja, het is te zien dat het Winnie is ;-) Ik zou zijn lijfje wel dunner maken bovenaan...

5

Fijn om te horen....nou ben ik een beetje gerustgesteld....

zou zo jammer zijn als de visite zou zeggen...leuke taart, vooral dat hondje... euhmm...da's winnie de pooh....owwwwwww.... ;)

6 Laatst bewerkt door KcnD (21-01-2012 19:11)

Yavahn, dank je...ik zal het proberen wanneer ik winnie voor de taart ga maken...

Dat potje honing zal ik inderdaad ook proberen, vind ik een leuk idee Wendy!

Bedankt!:D