51

Re: Onze trots voor onze trots.

In een woord.... WOW!!!! Echt een hele mooie taart met een prachtige "Strat"! Manlief is zelf ook muzikant dus vandaar dat ik een goede Fender wel herken :-) Je man is echt een natuurtalent, leuk om samen bezig te zijn!
Jullie zoon zal hier ongetwijfeld heel blij mee zijn!

52

Oké. Zo. Tja.  :s

Ik heb nu al drie keer teruggeklikt naar die foto's maar ik geloof nog steeds niet dat die echt eetbaar zijn... Tot en met de snaren aan toe... Wow!! Dat heeft je man ontzettend goed voor elkaar gekregen, zeg  :thumb:

En wat geweldig leuk dat jullie nu samen dit soort projecten maken! Onze 'samenwerking' bestaat uit mijn man die achter de laptop aan het werk is en ik die tegenover hem aan een taart zit te freubelen. Aan dezelfde tafel, dat wel, maar daar houdt de samenwerking meteen op  ;)

53

pooh76 schreef:

In een woord.... WOW!!!! Echt een hele mooie taart met een prachtige "Strat"! Manlief is zelf ook muzikant dus vandaar dat ik een goede Fender wel herken :-) Je man is echt een natuurtalent, leuk om samen bezig te zijn!
Jullie zoon zal hier ongetwijfeld heel blij mee zijn!

He een echte kenner het wordt in het kort inderdaat een "strat" genoemd.

"een dag niet gelachen is een dag niet geleefd"
          http://www.mijntaart.nu

54

ongelooflijk knap!! heel mooie taart en de guitaar... wat kunstwerkje!! chapeau voor jullie. :thumb:

55

Gewoonweg "KLASSE" :Y  :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

Wauw!!!!!!!!

57

Mijke79 schreef:

Oké. Zo. Tja.  :s

Ik heb nu al drie keer teruggeklikt naar die foto's maar ik geloof nog steeds niet dat die echt eetbaar zijn... Tot en met de snaren aan toe... Wow!! Dat heeft je man ontzettend goed voor elkaar gekregen, zeg  :thumb:

En wat geweldig leuk dat jullie nu samen dit soort projecten maken! Onze 'samenwerking' bestaat uit mijn man die achter de laptop aan het werk is en ik die tegenover hem aan een taart zit te freubelen. Aan dezelfde tafel, dat wel, maar daar houdt de samenwerking meteen op  ;)

Ach belangrijkste is dat jullie alle twee dat kunnen doen wat jullie prettig vinden.
Als de sfeer goed is werkt het het lekkerst.

"een dag niet gelachen is een dag niet geleefd"
          http://www.mijntaart.nu

58

wauw dit ziet er echt prachtig uit.

ik ben gevraagd een bruidtaart te maken, met bovenop een guitaar (als het mogelijk is).
via zoeken kwam ik bij dit prachtig stuk uit.

Je hebt toevallig geen how-to?

misschien toch maar proberen.....
maar waar staat de guitaar op en hoe groot is hij

het is al lang geleden natuurlijk, maar ik vraag het toch maar even :)

groeten
Lisette

59

Waahaaaaw!

Baking makes me smile to see you smile
Blog: Whippy's fun baking