Onderwerp: Verlovingstaart met rode rozen van suikerpasta
Gisteren mocht ik een verlovingstaart maken met rode rozen, ik ben er erg blij mee en het was precies wat de opdrachtgever wilde.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Verlovingstaart met rode rozen van suikerpasta
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gisteren mocht ik een verlovingstaart maken met rode rozen, ik ben er erg blij mee en het was precies wat de opdrachtgever wilde.

wow waar zijn die rozen van gemaakt? ze zijn echt mooi fijntjes!
Ziet er waanzinnig uit!!
Maar hoe heb je de rozen in de taart geprikt?
Ik kan me voorstellen dat de bestellers er erg mee in hun nopjes waren 
Hoi Pennyroyaltea dank je wel
de rozen zijn van gumpaste gemaakt.
Dank je wel Suuz ik heb de rozen op een plastic cocktailprikker gemaakt i.p.v draad.
Wat slim!! 
Wauw! Mooi zeg!

prachtig!
Prachtig! Heb je de gumpaste zelf gekleurd?
Prachtig! Heb je de gumpaste zelf gekleurd?
Dank je wel Annetje,
Ik heb de gumpaste zelf gekleurd met Red extra van Sugarflair.
Het is een dikke pasta en je hebt niet veel nodig om diepe kleuren te maken.
Ziet er echt schitterend uit!
WOW, prachtige taart en rozen
ben nu al benieuwd naar de bruidstaart

waarop heb je je rozen laten drogen? ze zijn zo mooi diep 
Wauwie, die rozen zijn echt prachtig!
Oh, heel erg gaaf! Je rozen vind ik echt super!
Heb je een bepaalde how to gebruikt voor je rozen? Mijn rozen worden altijd zo compact, zou het wel willen proberen op een prikker, maar zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen.
prachtig !
de rozen zijn prachtig!
WOW, prachtige taart en rozen
![]()
![]()
ben nu al benieuwd naar de bruidstaart
![]()
![]()
waarop heb je je rozen laten drogen? ze zijn zo mooi diep
Dank je wel Carien,
Ik hoop dat ik de bruidstaart mag maken dan zou echt leuk zijn!
Met waarop heb ik de rozen laten drogen bedoel je of ik ze in een vorm heb gedaan?! Nee geen vorm, gewoon de rozen maken en staande laten drogen....zoals ik het heb geleerd!! 
Oh, heel erg gaaf! Je rozen vind ik echt super!
Heb je een bepaalde how to gebruikt voor je rozen? Mijn rozen worden altijd zo compact, zou het wel willen proberen op een prikker, maar zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen.
Dank je wel Iris, Ik heb geen How To gebruikt ik maak de rozen zoals ik ze heb geleerd van Susan Kruithof, daar heb ik mijn PME cursus gedaan
hoe vaker je het doet hoe makkelijker het wordt en je gaat ook op je eigen manier doen en nu durf ik ook workshops in te geven
De rozen op een prikker moet je langer laten drogen (button) gebruik alleen gumpaste dat werkt beter (denk ik
moet het nog uitproberen met mix van gumpaste en fondant), daarna bouw je gewoon je blaadjes eromheen.
Bedankt voor je antwoord!
Wauw 
Prachtig!
Helemaal mooi!

Heel erg mooi! En wat een goed idee om ze op plastic te maken
Hoeveel rozen zitter er nu op deze taart, ongeveer?
hihihihi...en ik was trots op mijn rozen...maar als ik dit zie...
Dan zijn die van mij echt niks meer...
Heel erg mooi!
Ik moet dus blijven oefenen.
BTW ik had ze gemaakt van gewone fondant met een beetje tylose erdoorheen. Mijn randjes barsten dan altijd.
Wil eigenlijk ook eens de gumpaste van satin ice proberen. Maar heb er nog nooit mee gewerkt. Gaat de werkwijze gewoon hetzelfde als met fondant? en deze moet je natuurlijk wel zelf kleuren he?
Ik heb een hele gekke vraag, ik kan zelf bij lange na niet zo goed taart maken, maar mijn nichtje gaat in juni trouwen, en ze zoeken nog een bruidstaart. maak je deze op bestelling? wat kosten ze? ( zal om 35/40 stukjes gaan) en heb je nog meer foto's van taarten (bruidstaarten)
mooie strakke taart hoor!!
en ik ben het helemaal met de vorige reacties eens
die rozen zijn helemaal.... SUPER.....
Prachtige rozen zeg!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Verlovingstaart met rode rozen van suikerpasta