Onderwerp: SPOED! Ganache maken van candy melts?
Hallo Allemaal,
Weet iemand of je Candy melts kan gebruiken voor ganache, zo ja wat zijn de verhoudingen? Alvast bedankt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » SPOED! Ganache maken van candy melts?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo Allemaal,
Weet iemand of je Candy melts kan gebruiken voor ganache, zo ja wat zijn de verhoudingen? Alvast bedankt!
Ik weet niet hoe het met andere Candy melts zit maar de blauwe van Wilton zijn bij mijn weten niet van chocola gemaakt.
Ooowww, Hmmmm dat is niet zo fraai , weet je dan Miss of je het wel zo over een taart kan gieten?
Of mengen met slagroom en dan over de taart? Alvast bedankt!
Ik zou zeggen probeer het eens uit
Theoretisch gezien moet het wel kunnen lijkt me.
Bedankt voor je reactie... Laat wel even weten of het is gelukt
Ben benieuwd
De meeste candy melts van Wilton zijn niet gemaakt van echte chocolade (ze hebben alleen de smaak van witte chocolade)......
Geen idee of je dan juist wel of niet ganache ermee kunt maken en/of het kan gebruiken om over een taart te gieten.
Even off topic, ik zit nu dus van de blauwe candymelts te snoepen... heb het zakje naast mijn laptop laten staan!
Even off topic, ik zit nu dus van de blauwe candymelts te snoepen... heb het zakje naast mijn laptop laten staan!
Precies, ze zijn bést lekker zo uit de hand (of uit het zakje ), smakelijk Suuz!
Hoi,
Dit zijn de ingrediënten van candy melts:
Ingrediënten: Suiker, gedeeltelijk gehydrogeneerde palmpitolie, verminderde minerale weipoeder, volle melkbestanddelen, magere droge melkbestanddelen, soja lecithine, zout, kunstmatige smaakstoffen Kleurstof E129 (AZO)
Het kan wel denk ik ganache er van maken, maar echte chocolade lijkt me toch het lekkerste, maar dat is mijn persoonlijke smaak.
Ja ze zijn best in te nemen haha...
Miss dat ik alleen de melts smelt en daarmee bekleed.. Ga het even bekijken.
Laat jullie nog weten hoe en wat!
Super bedankt voor alle reacties!
Toch fijn zo'n forum!
Groetjes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » SPOED! Ganache maken van candy melts?