Onderwerp: Babushka, Pip, Blond en nog veel meer
Al een tijdje niks gepost dus nu maar allemaal tegelijk.

*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Babushka, Pip, Blond en nog veel meer
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Al een tijdje niks gepost dus nu maar allemaal tegelijk.

Ooooohhhh de babushka vind ik leuk...En de Blond natuurlijk!!!
goh
ik zit altijd met open mond naar jou taarten te kijken!
prachtig!
De eerste & de Blond vind ik erg leuk! En stuk voor stuk zien ze er superstrak uit. 
ik vindt ze allemaal heel leuk, mag ik vragen hoe je de zwarte lijnen bij de blond taart heb gemaakt?groetjes
ik vindt ze allemaal heel leuk, mag ik vragen hoe je de zwarte lijnen bij de blond taart heb gemaakt?groetjes
Tuurlijk mag je dat vragen, die maak ik met de sugarcraft gun
http://www.deleukstetaartenshop.nl/gere … -1087.html
Prachtige parade ! 
Wat een ontzettend mooie parade!
wow wat een prachtige taarten allemaal!!!
Geweldig weer! De bovenste 2 + blond zijn mijn favoriet!
ze zijn allemaal echt mooi. de bovenste is toch wel het schattigste.
prachtig.
mijn voorkeur gaat uit naar pip en blond Amsterdam. 
Wow Wow Wow.. Wat maak jij geweldig mooie taarten. En zo strak allemaal.. 
cindy.t. schreef:ik vindt ze allemaal heel leuk, mag ik vragen hoe je de zwarte lijnen bij de blond taart heb gemaakt?groetjes
Heb je ook de fijne lijntjes, zoals de ogen met de sugargun gedaan, of heb je daarvoor een pen met eetbare inkt gebruikt?
Annemarie schreef:cindy.t. schreef:ik vindt ze allemaal heel leuk, mag ik vragen hoe je de zwarte lijnen bij de blond taart heb gemaakt?groetjes
Heb je ook de fijne lijntjes, zoals de ogen met de sugargun gedaan, of heb je daarvoor een pen met eetbare inkt gebruikt?
Idd, de ogen en sproetjes, lijntjes in het haar zijn met een eetbare stift gedaan.
Marvivman schreef:Annemarie schreef:Tuurlijk mag je dat vragen, die maak ik met de sugarcraft gun
Idd, de ogen en sproetjes, lijntjes in het haar zijn met een eetbare stift gedaan.
OK, dank voor je snelle antwoord.
wow! wat een prachtige, strakke taarten. ze kloppen allemaal zo perfect! heel knap, jij hebt niet stil gezeten. van hoeveel tijd bij elkaar is deze parade?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Babushka, Pip, Blond en nog veel meer