Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » wit, roze en een klein beetje zwart
Pagina's 1
Mooi hoor!
wow wat een plaaaatje,en ik kweet niet of er een zwart parelrandje bij moet,vind hem zo al moe maar misschien steekt het ook wel mooi af
Wat een super mooie taart. Ik zou hem zo laten ziet er zo mooi uit zo 
Wat een schatje! Ik zou niet teveel zwart erbij doen, hooguit hier en daar nog zo'n klein zwart bloempje met parel.
Mooi hoor... Volgens mij is het juist gaaf nog een zwarte parelrand boven en onder.
Maar als je hem zo laat is hij ook onwijs mooi
NIKS MEER AAN DOEN zou ik zeggen...
is de schoen een malletje of zelf geboetseerd?
Ik vind persoonlijk dat het beetje zwart dat je nu hebt gebruikt niet voldoende is. Ik denk dat een zwart randje pareltjes helemaal perfect staat. Verder vind ik het een superschattig taartje!!!!!
Ik vind persoonlijk dat het beetje zwart dat je nu hebt gebruikt niet voldoende is. Ik denk dat een zwart randje pareltjes helemaal perfect staat. Verder vind ik het een superschattig taartje!!!!!
Ik snap wat je zegt....Maar het haalt het lieve en romantische wel weg....Maar maakt het mss ook weer net iets pittiger..De klant vond hem iig goed zo.
Ik denk persoonlijk dat als je als onderrandje bij het lint een randje zwarte pareltjes doet, de taart nog even lief en romantisch is hoor!
Ik vind de zijkant nogal leeg, dus een parelrandje zou ik zeker doen. Schoentjes zjn schattig!
Ik vind de zijkant nogal leeg, dus een parelrandje zou ik zeker doen. Schoentjes zjn schattig!
Jullie hadden met net over gehaald en toen stond coll voor de deur....Hij vond hem super en snapte gelukkig wel waarom ik de rand er niet op had gedaan!!. Hij had de taart vanmiddag al op de foto gezien!!
pfieuww...Zo zie je maar weer dat smaken verschillen. Maar feedback is altijd super. Zo ga je zelf ook anders tegen je eigen creaties aan kijken.. Toppie!!!
Ik denk persoonlijk dat als je als onderrandje bij het lint een randje zwarte pareltjes doet, de taart nog even lief en romantisch is hoor!
Ik hou umin mijn achterhoofd voor volgende x 
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » wit, roze en een klein beetje zwart